[layout bug] Donkergrijze balk staat over posts-Opera Mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Sinds gisteren valt het mij op dat de donkergrijze balk onderaan (die met "1998 - 2012 Tweakers.net B.V. Contact" etc en het website van het jaar plaatje) over posts komt te staan bij standaard zoom in Opera Mobile, versie 12.10.ADR-1210241511.

Als ik een pagina open is het eerst uitgezoomed, dan is er met de layout niks aan de hand alleen is het niet te lezen omdat alles zo klein is. 2 keer op het touchscreen drukken doet een zoom-actie waarna de grijze balk ineens een stuk omhoog is gesprongen en dan afhankelijk van de lengte van het topic over een bericht of over de quickreply staat.

Het gekke is: Als ik iets uit of inzoom, geen idee hoeveel % (is niet te zien), dan springt ie weer naar beneden.

Active topics pagina net geopend:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Screenshot_2012-11-19-11-01-13.png

Na dubbeltap op het scherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Screenshot_2012-11-19-11-01-48.png

Na ietsje uitzoomen:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Screenshot_2012-11-19-11-01-57.png

De laatste 3 topics en de link naar de volgende pagina vallen op de 2e screenshot weg. In topics gebeurt hetzelfde en op de FP springt ie ook omhoog, bij Uit de Community valt de 5e/onderste rij weg omdat de balk daar bovenop staat.

Dit is iets dat de afgelopen 2-3 dagen is begonnen, daarvoor had ik dit bij mijn weten niet.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ben ik de enige met dit probleem? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Ik kan dit ook niet reproduceren. Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Vaag. Gister was dit probleem er nog, nu niet meer, net weer gechecked.

:? :? :?

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 04-12-2012 17:57 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Glitch in the matrix? :+

Ik sluit 'm dan, gezien dit is 'opgelost'. Mocht je het weer hebben, laat het dan maar weten. Kan ook goed zijn dat de browser gewoon een renderissue heeft oid. Ik ben niet zo bekend met Opera

Dit topic is gesloten.