[Bug][Tracker] Tracker niet instelbaar bij IE8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
1. Ik weet het klinkt nogal ouderwets maar ik kan er zelf niets aan doen aangezien mijn firma gemiddeld 5 jaar achter loopt op alle technologie (Toen ik hier pas begon liepen ze nog 10 jaar achter) maar ik ben nog altijd gebonden aan IE8. Nu kan je wel de tracker zichtbaar maken door op het icoon te klikken maar er is geen mogelijkheid tot het fixeren van de tracker naar links of rechts in IE8. Ik weet niet of het een bewuste keuze was om in IE8 de tracker instelbaarheid uit te zetten maar het is wel vervelend dat je er dan ook helemaal geen gebruik kan van maken buiten door op de knop te drukken maar dan staat de tracker over alle andere tekst.

2. www.tweakers.net

3. Op alle pagina's hetzelfde resultaat

4. Internet Explorer 8

5. /

6. Windows XP SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

crisp

Devver

Pixelated

Het wel of niet fixeerbaar zijn is afhankelijk van je horizontale schermresolutie; deze moet op dit moment nog minstens 1540 pixels zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
crisp schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:39:
Het wel of niet fixeerbaar zijn is afhankelijk van je horizontale schermresolutie; deze moet op dit moment nog minstens 1540 pixels zijn.
Mijn excuses, schermresolutie is 1680 pixels breed maar door het open staan van favorieten balk aan de zijkant haal ik idd geen 1540 pixels.