Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pricewatch specificaties verticaal uitgerekt!

Pagina: 1
Acties:

• firest0rm
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-02 21:25
Hallo,

Excuses voor als dit niet in het juiste fora is terecht gekomen.
De specificaties lijst in pricewatch van producten is erg ver uitgerekt dit terwijl er nog heel wat ruimte is aan de rechter kant van de pagina die helemaal leeg is! :F

zelfs met een 1080P resolutie moet je een end weg scrollen.
Dat vind ik persoonlijk niet echt kunnen voor pricewatch/specs lijst, mensen willen de specificaties direct voor ogen hun krijgen met makkelijke kop stukken en kolommen.

Maak meer gebruik van de breedte van de website!

weet dat het een beetje eisend overkomt maar al dat gescroll maakt me totaal gek :X

dit is helemaal uit gezoemd op 1920x1080
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/n0kr8m92j/tweakers.png

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback. De manier waarop je de specificaties hierboven getoond krijgt, is de manier waarop het op het ontworpen is. Dit maakt het namelijk op vergelijkingspagina's ook gemakkelijker om de specs op dezelfde manier naast elkaar te kunnen zien. Wanneer je de specificaties steeds anders zou tonen, zou dit ook onrustig kunnen zijn. Hierin hebben bij het ontwerp een middenweg in gezocht.

Natuurlijk is het goed om hier feedback op te krijgen, zodat we het mee kunnen nemen. Bij veel scrollen in combinatie met veel witruimte kan ik me voorstellen dat er vraagtekens komen.