Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ongeldige website certificaten

Pagina: 1
Acties:

• dreistein
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik kan sinds gisteravond niet meer in mijn hotmail komen omdat ik de mededeling krijg:
Safari kan de identiteit van de website "***" niet controleren. Het certificaat van deze website is ongeldig.

Ditzelfde geld voor 90% van alle andere websites. Wordt de website niet bij naam genoemd dan is er een generiek: 's-static.ak.facebook.com die niet geldig is.
Alleen echte Amerikaanse websites lijken gevrijwaard.

Waar kan ik zoiets melden en wat kan ik er zelf aan doen?

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:42

Fixer

FP ProMod
Zijn je tijd/datum-instellingen juist? Zo niet, moet je deze even correct instellen en kijken of het probleem opgelost is.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou ook je route naar het web eens controleren. Als die niet zuiver is, heb je mogelijk een virus of ander beveiligingsprobleem tussen je browser en de buitenwereld zitten. Check de proxysettings etc. Probeer het met een schoon browserprofiel of andere browser.

Log in ieder geval niet in op de sites die misgaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 19-11-2012 01:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

En geef natuurlijk even alle relevante info over de situatie: welk OS heb je bijvoorbeeld?

Als lokale malware (en niet bijv een man-in-the-middle aanval, bijv via een ingestelde proxy): welke processen draaien er / welke zijn misschien verdacht? In oudere topics kom je een aantal tips met algemene tools daarvoor tegen, naast de diverse malwarescanners wil je misschien ook even hijackthis draaien & en de output bekijken.

Voorlopig sowieso even geen passwords, creditcardnummers of andere gevoelige zaken invoeren...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dreistein
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07-2024
Fixer bedankt! het was een verkeerde instelling van de datum. Probleem opgelost.
OOk alle anderen bedankt voor hun snelle reply.