Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop €850

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers!

•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
games:
- World of Warcraft
- Guild Wars2
- Bo2
voorderest gewoon schoolgebruik,

•Wat mag je laptop gaan kosten?
zoals in de titel max €850,

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
ja het is de bedoeling dat ik deze mee ga nemen naar school. dus een beetje accu zou mooi zijn, gewicht maakt niet uit ;)

•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Als het nog een optie is HP, goede ervaringen mee.

Eisen:
17 inch.
goede grafische kaart.
goede Accu.
Windows 8

Onderzoek,
ik heb zelf al wat onderzoek gedaan. en kom, misschien wel helaas, overal tegen dat er niks beters meer is als de dell 17r SE. opzich moet ik toegeven dat dit een echte bang for buck (volgens mij fout geschreven) laptop is. vooral van wegen de geForce 650M graka. dit lijkt op dit moment de mooiste keuze... O-)

overigens mag ik nog een ½maandje nadenken. maar eigenlijk ben ik er wel een beetje uit. maar wou toch voor zekerheid advies vragen, komt er bijvoorbeeld nog iets speciaals uit?

alvast bedankt allen _/-\o_
Stef

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Komt er nog iets speciaal uit? Ja, de Y500 met GT650M SLI. Die valt echter buiten je budget, dus is geen optie voor je.

Een beetje accu is mooi zeg je? Goede accuduur is er niet in combinatie met 17 inch, goede grafische kaart en <850 EUR. Alleen de Y580 is een gamelaptop met bovengemiddeld goede accuduur, maar die valt net buiten je budget (en is bijna niet meer te vinden).

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.