Beste Moderator,
Nogmaals proberen om dit in het juiste forum te plaatsen:
Ik biedt regelmatig gebruikte servers (en andere producten) aan via Tweakers V&A. Vorig jaar november (2011) heb ik een advertentie online gehad voor een IBM xSeries 336 server.
Op Maandag 07 november 2011 21:37 kreeg ik de volgende PM van gebruiker 'tweakerrobin':
---
Beste,
Zou graag uw server willen overnemen voor 50 euro.
wanneer schikt het u dat ik hem op kom halen.
mvg,
Robin
---
Hieronder de rest van de conversatie (die nog opgeslagen staat in mijn PM berichten, voor het geval dit gecontrolleerd wordt.
---
Dinsdag 08 november 2011 00:18
Doe maar een voorstel, wil je overdag of 's avonds komen?
Ik heb deze week alleen op donderdag 's avonds nog mogelijkheden. Overdag op dinsdag (morgen), woensdag of donderdag is verder geen probleem.
Wisja
P.S. wil je er 1 of wil je ze beiden (heb er 2)?
---
Donderdag 10 november 2011 12:59
Ik wil graag de 1U versie, zou ik hem vanavond kunnen ophalen, mijn nummer is 06-
---
Donderdag 10 november 2011 13:00
heb je er twee staan? van de 1U versie?
---
Donderdag 10 november 2011 13:40
Beste,
Ik ben vanavond na 20:30 weer thuis, zou dat uitkomen?
Ja ik heb er in princiepe nog 2 staan (al heb ik ook een andere geinteresseerde voor de 2de). Als je ze beide wil dan hoor ik het graag snel, dan kan ik de advertentie verwijderen en op verkocht zetten.
Met vriendelijke groet,
Wisja
---
Donderdag 10 november 2011 13:51
Waar woon je?Wil ze alle twee graag hebben indien ze identiek zijn
---
Donderdag 10 november 2011 14:10
Ze zijn indentiek, serienummers komen ook bijna overeen (lopen niet ver uiteen).
Zoals je in de advertentie kan zien zijn de servers op te halen in Lekkerkerk.
Je moet dan zijn op -.
Ik ben eventueel na 20:00 weer bereikbaar op 06-
Met vriendelijke groet,
Wisja
---
Donderdag 10 november 2011 19:49
beste,
Spijtig kan ik uiteindelijk de servers niet ophalen. Ik zie ook af van de aankoop. Het leek mij een zeer aantrekkelijke aankoop.
mvg,
Robin
---
Donderdag 10 november 2011 20:25
Beste Robin,
Dat is inderdaad jammer, volgende keer eerst even nadenken voordat je iets koopt.
Wisja
---
Vervolgens kwam ik er afgelopen week achter dat Robin (ik ken de persoon verder niet) een beoordeling heeft afgelaten op dinsdag 23 oktober 2012. Deze beoordeling acht ik echter niet terecht om de volgende redenen:
Het gaat over een heel ander product, hij heeft het over telefonisch contact dat er nooit is geweest, tot slot heeft hij het over 'na jaren' terwijl het amper 1 jaar geleden is.
Ik heb geprobeerd om zonder jullie tussenkomst (immers jullie zullen ook wel wat beters te doen hebben) deze jongen/man zelf zijn fout te laten herstellen. Daar lijkt hij geen gehoor aan te willen geven. Hij heeft vandaag mijn PM naar hem bij de reactie geplaatst. Iets wat ik zeer betreur, immers is het een Persoonlijk Bericht. Het voegt ook onduidelijkheid toe aan zijn eerdere bericht.
Het bericht dat ik heb verstuurd naar hem met mijn verzoek is als volgt:
Zaterdag 17 november 2012 22:55
Beste Tweakerrobin,
Ik zag dat je een false beoordeling hebt achtergelaten op mijn profiel.
Graag wil ik je de gelegenheid geven om het bericht aan te passen of te verwijderen, voordat ik het aan de moderators van Tweakers voorleg. Via de onderstaande link kom je direct op de juiste pagina.
gallery: Wisja
Misschien ten overvloede, jouw orginele berichten heb ik nog in mijn mailbox staan. Hierbij de kopie van jouw laatste persoonlijk bericht.
---
beste,
Spijtig kan ik uiteindelijk de servers niet ophalen. Ik zie ook af van de aankoop. Het leek mij een zeer aantrekkelijke aankoop.
mvg,
Robin.
---
Ik verwacht dat de false beoordeling voor 24 november 2012 word verwijderd/aangepast.
---
Gelieve de reactie voor zover mogelijk te verwijderen, ik heb verder geen zin in discussies, maar ik wil graag eerlijk zaken doen met overige tweakers. Ik hecht veel waarde aan de oprechtheid van beoordelingen, daar ga ik zelf ook op af bij een aankoop.
Mochten er vragen zijn dan weten jullie mij ongetwijfeld te bereiken.
Met vriendelijke groet,
Wisja
Nogmaals proberen om dit in het juiste forum te plaatsen:
Ik biedt regelmatig gebruikte servers (en andere producten) aan via Tweakers V&A. Vorig jaar november (2011) heb ik een advertentie online gehad voor een IBM xSeries 336 server.
Op Maandag 07 november 2011 21:37 kreeg ik de volgende PM van gebruiker 'tweakerrobin':
---
Beste,
Zou graag uw server willen overnemen voor 50 euro.
wanneer schikt het u dat ik hem op kom halen.
mvg,
Robin
---
Hieronder de rest van de conversatie (die nog opgeslagen staat in mijn PM berichten, voor het geval dit gecontrolleerd wordt.
---
Dinsdag 08 november 2011 00:18
Doe maar een voorstel, wil je overdag of 's avonds komen?
Ik heb deze week alleen op donderdag 's avonds nog mogelijkheden. Overdag op dinsdag (morgen), woensdag of donderdag is verder geen probleem.
Wisja
P.S. wil je er 1 of wil je ze beiden (heb er 2)?
---
Donderdag 10 november 2011 12:59
Ik wil graag de 1U versie, zou ik hem vanavond kunnen ophalen, mijn nummer is 06-
---
Donderdag 10 november 2011 13:00
heb je er twee staan? van de 1U versie?
---
Donderdag 10 november 2011 13:40
Beste,
Ik ben vanavond na 20:30 weer thuis, zou dat uitkomen?
Ja ik heb er in princiepe nog 2 staan (al heb ik ook een andere geinteresseerde voor de 2de). Als je ze beide wil dan hoor ik het graag snel, dan kan ik de advertentie verwijderen en op verkocht zetten.
Met vriendelijke groet,
Wisja
---
Donderdag 10 november 2011 13:51
Waar woon je?Wil ze alle twee graag hebben indien ze identiek zijn
---
Donderdag 10 november 2011 14:10
Ze zijn indentiek, serienummers komen ook bijna overeen (lopen niet ver uiteen).
Zoals je in de advertentie kan zien zijn de servers op te halen in Lekkerkerk.
Je moet dan zijn op -.
Ik ben eventueel na 20:00 weer bereikbaar op 06-
Met vriendelijke groet,
Wisja
---
beste,
mvg,
Robin
---
Donderdag 10 november 2011 20:25
Beste Robin,
Dat is inderdaad jammer, volgende keer eerst even nadenken voordat je iets koopt.
Wisja
---
Vervolgens kwam ik er afgelopen week achter dat Robin (ik ken de persoon verder niet) een beoordeling heeft afgelaten op dinsdag 23 oktober 2012. Deze beoordeling acht ik echter niet terecht om de volgende redenen:
Het gaat over een heel ander product, hij heeft het over telefonisch contact dat er nooit is geweest, tot slot heeft hij het over 'na jaren' terwijl het amper 1 jaar geleden is.
Ik heb geprobeerd om zonder jullie tussenkomst (immers jullie zullen ook wel wat beters te doen hebben) deze jongen/man zelf zijn fout te laten herstellen. Daar lijkt hij geen gehoor aan te willen geven. Hij heeft vandaag mijn PM naar hem bij de reactie geplaatst. Iets wat ik zeer betreur, immers is het een Persoonlijk Bericht. Het voegt ook onduidelijkheid toe aan zijn eerdere bericht.
Het bericht dat ik heb verstuurd naar hem met mijn verzoek is als volgt:
Zaterdag 17 november 2012 22:55
Beste Tweakerrobin,
Ik zag dat je een false beoordeling hebt achtergelaten op mijn profiel.
Graag wil ik je de gelegenheid geven om het bericht aan te passen of te verwijderen, voordat ik het aan de moderators van Tweakers voorleg. Via de onderstaande link kom je direct op de juiste pagina.
gallery: Wisja
Misschien ten overvloede, jouw orginele berichten heb ik nog in mijn mailbox staan. Hierbij de kopie van jouw laatste persoonlijk bericht.
---
beste,
mvg,
Robin.
---
Ik verwacht dat de false beoordeling voor 24 november 2012 word verwijderd/aangepast.
---
Gelieve de reactie voor zover mogelijk te verwijderen, ik heb verder geen zin in discussies, maar ik wil graag eerlijk zaken doen met overige tweakers. Ik hecht veel waarde aan de oprechtheid van beoordelingen, daar ga ik zelf ook op af bij een aankoop.
Mochten er vragen zijn dan weten jullie mij ongetwijfeld te bereiken.
Met vriendelijke groet,
Wisja
[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 20-08-2017 14:56 ]