Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 15:43
Goedenavond,

Vanavond was ik aan het gamen, en niet anders dan normaal. Waar op een punt ineens mijn PC uitviel, maar op een rare manier.

De beeldschermen vielen uit en gaven direct aan dat er geen videoinput was. Alles in de PC draaide nog qua fans. maar hoorde ook geen ''piepje'' meer. Die normaal een pc aangeeft bij opstarten of herstarten.

Ik kan de PC nu wel aanzetten met de aan/uit knop. Maar verder werkt geen enkele andere knop meer. Alles binnen de PC draait wel, maar hij start niet meer op. Wat kan hier het probleem zijn want zelfs zonder RAM erin geeft die geen waarschuwing? Kan het zijn dat een moederbord er mee op is gehouden? En kan dit zomaar ineens kapot klappen? :S

Specs:
Gigabyte GA-770TA-UD3
AMD Phenom II X4 965 Black Edition
XFX HD 5770 1024 MB DDR5
Western Digital Blue WD5000AAKS, 500GB
GeIL 4GB DDR3 geheugen
OCZ ModXStream Pro 500W

Ik hoop dat iemand het herkend en mij ermee zou kunnen helpen ;(

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 08:24
blijft hij nu gewoon voor/in de post hangen, of krijg je wel weer beeld?

is hij overgeklokt?

bij verliezen van beeld zou ik als eerste een grafische kaart verdenken. maar geen error bij het ontbreken van ram (piepte hij normaal gesproken wel bij een fout?) lijkt eerder op moederbord problemen.

in elk geval zo kaal mogelijk starten. geen schijf, 1 ramlatje etc. en als je nog andere (oude) onderdelen hebt liggen zoals een oude grafische kaart of voeding ,die eens testen.

ik heb wel eens zoiets gehad met een harde schijf in mijn nas. was een schijf overleden, nas was gecrashed (geen idee of het beeld wat heeft gedaan) en startte automatisch opnieuw op. hij bleef toen hangen ergens tijdens de post. geen piepjes of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Hij piepte altijd wel even als die opstarte. Ik heb geprobeerd te resetten maar waarschijnlijk niet geholpen. Net proberen op te starten met 1 ram en video, maar hij doet niks, het maakt niet uit of ik opstart zonder ram en video dus alleen moederbord. Niks maakt een verschil. Bij alles gaat die aan, en doet verder niks meer. Dus ik ben helaas bang dat het wel het moederbord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Er branden ook geen LEDjes meer op het moederbord. Net ook even andere video geprobeerd, maar dit brengt ook geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-07 06:25
Voeding lenen, en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Als het de voeding is hoe kan die dan wel alle fans en spul draaien? Of heeft die dan onvoldoende power voor de rest?

Pagina: 1