Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betrouwbare glasvezel providers Leeuwarden

Pagina: 1
Acties:

• Thymon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 19:57
Hallo,

Ik zit al een tijdje te denken om over te stappen op een Glasvezel verbinding (op het moment maak ik gebruik van UPC 25/1,5) en ben flink aan het lezen geweest op het internet.
Helaas is het zo dat het moeilijk is om te kijken welke providers altijd slechte service geven en welke heel af en toe een steek laten vallen aangezien de reviews in beide gevallen negatief zijn.
Zo hoor hoor veel slechte verhalen over bijvoorbeeld lijbrandt maar is dat omdat zij simpelweg ook het meeste klanten hebben en dus meer kans hebben af en toe een steekje te laten vallen of is dit omdat ze slecht zijn kwa service.

Nu heb ik geen zin in al te veel gedoe met het overstappen aangezien ik internet nodig heb voor mijn inkomsten (maar ook internet snelheid dus overstappen is eigenlijk een must)
Ik zit te denken aan een 100/100 all in of internet+TV abonnement van onder de 60 euro p/m

Met deze 2 voorwaarde betekend het dat ik toegang heb tot de volgende providers:
Concepts
Fype
KickXL
Lijbrandt
Tele2
Tweak

Mijn vraag is dus, bij welk van deze 6 providers kan ik mij het beste aanmelden met zo min mogelijk problemen

MVG
Thymon

Verwijderd

Fype - ken ik niet als zij dvb-c leveren komt tv met een groter kans van glashart media

Concepts KickXL - zelfde helpdesk - tv via glashart media - eigen router???? - (KPN is eigenaar)

Lijbrandt - tv via glashart media - eigen router (KPN is eigenaar)

Tele2 - tv via eigen streams - eigen router????

Tweak - bij groen krijg je een KPN modem, tv is nog steeds gelijk aan ADSL IPTV streams van KPN HD 7,2 mbit

Belangrijk wat wil met tv alleen IPTV of ook nog DVB-C/Analoog en wil vrij zijn een eigen modem te gebruiken?

DVB-C/Analoog wordt alleen door glashart media aangeboden

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 19:10 ]