Extra filter bij monitoren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:42
Gezien de review op de FP van de UltraSharp U2913WM was ik aan het zoeken naar de mogelijkheid om meer schermen te vinden met de 21:9 of 21:10 verhouding echter is daar geen filter voor.

Ik denk dat dit wel een goede toevoeging zou zijn, en misschien ook niet veel werk omdat de 21:9 verhouding bij de categorie Televisies al beschikbaar is.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:08

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat filter bestaat wel (onder 'Toon alle filters'), maar ik zie deze beeldverhoudingen er niet tussen staan. Dat betekend ook dat ze niet voorkomen onder de producten met een prijs.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:42
Ja dat had ik al gevonden (toon alle filters) maar inderdaad mist daar 21:9 of 21:10.

De EA93 heeft o.a. die beeldverhouding, maar inderdaad nog geen prijs.

Er is dus een product met die beeldverhouding nodig en een prijs, vervolgens wordt vanzelf het filter aangemaakt?

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Correct, de filters werken alleen bij uitvoeringen met een prijs. En uiteraard moet die betreffende specificatie dan ook zijn ingevuld bij een geprijsde uitvoering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 11:58
Aangezien de verhouding een afgeleide is van resolutie zou het dan geen goed idee zijn om deze te vermelden bij de resolutie? dus 1280x1024 (5:4)

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het lijkt mij het beste om het als losse specificatie/filter te houden, soms zoeken mensen eerst naar de verhouding en dan pas resolutie. Om het dan in twee filters te tonen is een beetje overkill imo.
Pagina: 1