heeeey,
Ik wil binnenkort een nieuwe desktop kopen/ samenstellen/ door een webwinkel laten maken.
Hier zie je al een lijste van wat ik nou ongeveer in gedachte had:
Zoals je kunt zien heb ik eingelijk gewoon de bbg van november gepakt en hier neergezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil goed willen gamen niet op de hoogste settings. Ik ben mijn laptop gewend en een ps3 dus iets heel goed ben ik niet gewend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zou graag dat het systeem met alle accessoires erbij onder de 1000 euro bleef.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat ik mee kan nemen is mijn muis van logitech de G400, mijn steelseries muismat en de steelseries siberia v2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een complete desktop met alles erop en eraan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil een ssd erin hebben waar ik games op kan laten draaien en windows.
ik heb totaal geen merk voorkeuren!!!
ik moet mijn desktop kunnen verbinden via wifi want ik heb geen lan verbinding in mijn kamer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De eisen heb ik net al een beetje verteld een ssd en wifi via mijn desktop
Ik heb ook nog een paar andere vragen:
1.ik laat mijn desktop bouwen waarschijnlijk door azerty of door alternate. Ik vraag me dus af of dit wel een goede keuze is.
2. als ik mijn desktop zelf in elkaar ga zetten dan zijn er nog een paar dingen waar ik tegen loop. als ik mijn desktop helemaal in elkaar heb gezet. wat voor dingen moet ik er dan nog precies mee doen om het te laten werken. ik weet dat ik windows er op moet zetten. Alleen verder heb ik echt geen benul.
3. is deze lijst mischien nog beter te maken door een CPU koeler erbij te kopen of is dit overbodig?
4. kan ik windows het beste kopen of ergens iligaal proberen aan te komen? en zo ja waar dan?
5. zoals je kon zien wou ik een dell monitor omdat ik die had gezien bij bbg. Maar zijn er nog een goedkopere monitors die niet onder voor de del.
6. als er een component is die voor 20 euro of mischien wel 50 euro veel beter is zou ik dit graag horen. Want ik er natuurlijk het beste uithalen.
Hier is nog een klein lijste waar ik veel informatie vandaan heb gehaald:
http://nl.hardware.info/
http://azerty.nl/
http://www.alternate.nl/html/index.html
reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012
En ik heb natuurlijk heel veel topics doorgelezen op dit forum
Alvast heel erg bedanken voor het reageren en het antwoorden op dit topic.
Als er trouwens iemand in de buurt van Schijndel woont en en heel graag wat geld wil verdienen door mij te helpen met mijn desktop zou ik dat ook heel erg fijn vinden.
sorry voor mijn niet allerbeste spelling en woordgebruik.
Ik wil binnenkort een nieuwe desktop kopen/ samenstellen/ door een webwinkel laten maken.
Hier zie je al een lijste van wat ik nou ongeveer in gedachte had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 83,40 | € 83,40 |
| 1 | Asrock 970 Extreme4 | € 79,80 | € 79,80 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7950 royalQueen | € 279,76 | € 279,76 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Antec One | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zilver, Zwart | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 31,45 | € 31,45 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Antec HCG-520 | € 58,61 | € 58,61 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 87,25 | € 87,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 945,12 | |
Zoals je kunt zien heb ik eingelijk gewoon de bbg van november gepakt en hier neergezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil goed willen gamen niet op de hoogste settings. Ik ben mijn laptop gewend en een ps3 dus iets heel goed ben ik niet gewend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zou graag dat het systeem met alle accessoires erbij onder de 1000 euro bleef.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat ik mee kan nemen is mijn muis van logitech de G400, mijn steelseries muismat en de steelseries siberia v2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een complete desktop met alles erop en eraan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil een ssd erin hebben waar ik games op kan laten draaien en windows.
ik heb totaal geen merk voorkeuren!!!
ik moet mijn desktop kunnen verbinden via wifi want ik heb geen lan verbinding in mijn kamer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De eisen heb ik net al een beetje verteld een ssd en wifi via mijn desktop
Ik heb ook nog een paar andere vragen:
1.ik laat mijn desktop bouwen waarschijnlijk door azerty of door alternate. Ik vraag me dus af of dit wel een goede keuze is.
2. als ik mijn desktop zelf in elkaar ga zetten dan zijn er nog een paar dingen waar ik tegen loop. als ik mijn desktop helemaal in elkaar heb gezet. wat voor dingen moet ik er dan nog precies mee doen om het te laten werken. ik weet dat ik windows er op moet zetten. Alleen verder heb ik echt geen benul.
3. is deze lijst mischien nog beter te maken door een CPU koeler erbij te kopen of is dit overbodig?
4. kan ik windows het beste kopen of ergens iligaal proberen aan te komen? en zo ja waar dan?
5. zoals je kon zien wou ik een dell monitor omdat ik die had gezien bij bbg. Maar zijn er nog een goedkopere monitors die niet onder voor de del.
6. als er een component is die voor 20 euro of mischien wel 50 euro veel beter is zou ik dit graag horen. Want ik er natuurlijk het beste uithalen.
Hier is nog een klein lijste waar ik veel informatie vandaan heb gehaald:
http://nl.hardware.info/
http://azerty.nl/
http://www.alternate.nl/html/index.html
reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012
En ik heb natuurlijk heel veel topics doorgelezen op dit forum
Alvast heel erg bedanken voor het reageren en het antwoorden op dit topic.
Als er trouwens iemand in de buurt van Schijndel woont en en heel graag wat geld wil verdienen door mij te helpen met mijn desktop zou ik dat ook heel erg fijn vinden.
sorry voor mijn niet allerbeste spelling en woordgebruik.
[ Voor 21% gewijzigd door Kudgamer op 18-11-2012 14:56 ]