Printen vanaf elk apparaat thuis

Pagina: 1
Acties:

• sanderjohan
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-03 21:40
Ik ben op zoek naar een printer waarnaar ik vanaf elke apparaat in huis een printopdracht kan sturen. Dit moet vanaf een laptop, computer, tablet (android/apple) en telefoon (android/apple) kunnen zijn zonder dat ik voor elk apparaat apart drivers moet installeren. Hetgeen wat ik wil printen kan ook van alles zijn, dus foto's, pdf en de verschillende office documenten.

Ik heb al het een en ander over google cloud gelezen, maar weet niet of dit echt zo goed werkt als gezegd wordt. Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn er nog andere alternatieven?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Dan zul je moeten zoeken naar een type printer waarvan op elk apparaat een driver/app te installeren is.
Het gemakkelijkste is via Google een printer aanmelden, zodat je overal en nergens een printopdracht kunt geven. Nadeel is wel dat er altijd 1 pc/laptop met de daarop aangemelde Chrome browser moet draaien...

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 13:19
HP Officejet Pro 8600plus dan iets voor je? Stand-alone networking printer met HP e-printing services (zie http://shopping1.hp.com/i...olor_hp_laserjet_printers)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 16:41
Aangezien je geen drivers oid wilt installeren kom je inderdaad al snel uit bij eprinting en vergelijkbare oplossingen. De HP's zijn daar best goed in voor zover ik heb gemerkt.

iRacing Profiel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move OH -> CAA

Overigens geef je hier wel erg weinig informatie en lijkt het alsof je hooguit een half paginatje ergens gelezen hebt. Toon wat meer inzet, wees wat uitgebreider en je krijgt gerichtere, betere antwoorden :o

Oslik blyat! Oslik!