cd probleem

Pagina: 1
Acties:

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 17:39

Plux

Team KVM

Topicstarter
hoi, ik heb n tijdje terug n packard bell/hell quad core tweedehands gekocht (ik weet geen serie of modelnr), maar best n leuk systeem 2500+ geloof ik, en heb nu problemen met een cd/dvd speler die de schijf niet wil uitspugen.. in ubuntu geeft ie de fout:

Inappropriate ioctl for device

in windows geeft ie helemaal geen feedback als ik in explorer rechtsklik en eject doe en hangt soms het hele explorer proces op.. best naar allemaal.. er zit geen knop op om hem handmatig te proberen te openen, dus iemand suggesties?? sorry als ik te weinig details geef, ik kan misschien wel verder onderzoeken als ik weet wat.. het is serial-ata. foto wordt n beetje lastig..

hopelijk is er een slimme fantasierijk persoon hier

je hebt alltijd gelijk, ook als je weet dat je ongelijk hebt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Alle inbouw cd/dvd spelers hebben een kleine opening zodat je met een paperclip de lade kan openen. De kans is er dat deze opening verstopt zit achter de voorkant van de behuizing. Voorkant van de behuizing er afhalen (of cd/dvd speler uitbouwen) en een paperclip gebruiken.

• Plux

Plux

Team KVM

Topicstarter
dank voor je snelle reactie.. de kast is er een zoals deze.. uitbouwen gaatr heel lastig denk ik, een opening valt niet te zien.. ik ga wel ff speuren naar n manual voor de kast:

http://www.packardbell.nl...ontent/model/DT.U65MH.003

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 16:25
En op het kapje wat voor de dvd speler zit drukken, wat gebeurd er dan.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Jouw dvd drive zit verstopt achter die klep. Die klep wordt open geduwd door de lade. Trek die klep omlaag en je hebt je drive. Daar zit gegarandeerd ergens onder de lade een klein gaatje, paperclip erin en klaar.

• Plux

Plux

Team KVM

Topicstarter
thnx voor de reactie.. dat kapje/klep was er al af, dus ik heb n gat in de kast waar de lade zichtbaar is maar verder niks.. geen gat of knop.. de originele knop om open dicht te doen zi bovenop maar die deed t al niet. er komt n kennis kijken ik ben benieuwd of zijn visie verbetering brengt..

nooit geen packard bell kopen, ook niet tweedehands.. t ziet er altijd leuk en inventief uit, maar altijd problemen vroeg of laat.

Pagina: 1