Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08 12:56
Beste tweakers,

Met de feestdagen in het verschiet, kwam weer de vraag van men ouders wat ik wou. Had hun gezegd dat als ze wilden; ze me wel een Raspberry pi cadeau mochten doen. Maar aangezien zij niet zo it-minded zijn. Moest ik het wel zelf bestellen met de bijbehorende accessoires. Ben dus op het zoeken geslagen, maar zie de bomen niet meer door het bos. De ene persoon zweert bij Farnell terwijl de andere persoon weer een andere aanraad. Enzovoort. Daarom zou ik jullie willen vragen welke e-shop is het betse qua tijd en kwaliteit. En welke asesoires zouden jullie erbij bestellen?

Mvg,

Kridri

Ik zou me wel alvast willen excuseren als ik dt in het erede deel heb gepost.

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitao
  • Laatst online: 28-09 14:11
Ik heb zelf geen rpb maar ik heb af en toe meegelezen in aankoop en levering topic.
Ik vermoed als jij dat ook een paar bladzijden terugleest dat je dan wel een antwoord op je vraag vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 21:00
Voor zover ik weet moet je bij NewIT bestellen(heb ik ook gedaan maar hij is nog niet binnen). Farnell schijnt erg traag te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
Ben nu wat aan het zoken en kom uit bij http://cubieboard.org/ heeft iemand hier misschien al ervaring mee.

[ Voor 74% gewijzigd door Kridri op 18-11-2012 15:43 ]

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
Farnell en RS zijn de enige officiele partijen die de RPI verkopen. NewIT koopt ze gewoon in bij Farnell maar bezorgt ze over het algemeen sneller. RS zou ik sowieso niets bestellen dan heb je volgend jaar nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:05
Voor mijn vader heb ik ook een Pi gekocht. Ik heb deze bij http://www.sossolutions.nl/ besteld. IS een Nederlandse webshop die ze op voorraad heeft (45 euro)

Na betaling werd de Pi de volgende dag geleverd. De Pi is wel afkomstig van Farnell.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01
oh dat is wel netjes opzich ik was nu ook €46 kwijt (zonder acc en met verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
Ik heb ook een gekeken op RS en zie dat de RPI maar €33 kost zou dit een fout zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 19:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

erik23 schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:23:
Voor zover ik weet moet je bij NewIT bestellen(heb ik ook gedaan maar hij is nog niet binnen). Farnell schijnt erg traag te zijn.
Farnell en NewIT zijn OK, als je bij RS Components bestelt heb je hem pas als je weer vergeten bent dat je hem hebt besteld ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1