Wanneer komt de GBA nou in Nederland uit, en wat gaat ie dan kosten
Owja, ik ga van de vakantie naar Tenerife
maar daar zijn alle (spel-)computer dingen veel goedkoper, is het dan handig om 'm (de GBA) Daar te kopen of 'm gewoon in Nederland te kopen.
Ik dacht dat de Europese launch van de gba iets was van 22/23 juli.. en iets van 250-300 piek moest gaan kosten.
Aangezien de hardware (de gba zelf) overal hetzelfde is kan je dus gewoon GBA kopen op tenerife (hoe goedkoop zijn ze daar? Wanneer ga je op vakantie? En als ik je geld meegeef kan je er dan 1 voor me meenemen?
)
Games uit USA/Japan/EU zijn dus op alle GBA's te spelen.
Aangezien de hardware (de gba zelf) overal hetzelfde is kan je dus gewoon GBA kopen op tenerife (hoe goedkoop zijn ze daar? Wanneer ga je op vakantie? En als ik je geld meegeef kan je er dan 1 voor me meenemen?
Games uit USA/Japan/EU zijn dus op alle GBA's te spelen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Toen ik er 2 jaar geleden was kosstte een GBC daar iets van 100 piek...
En als ik er 20%
winst op maak mag je me ICQ'en
En als ik er 20%
Verwijderd
GBA komt halverwege juli als het goed is. Adviesverkoopprijs is fl. 279,-
En het is een HEERS machientje
R./
En het is een HEERS machientje
R./
Ennuh, hoe duur worden die spellen dan?
Toch niet van die N64 of PSX prijzen he?
Toch niet van die N64 of PSX prijzen he?
Ik heb geloof ik iets gehoord dat het hetzelfde kost als zo'n GBC spel, maar in tenerife heb je veel van die cartridges waar 100+ spelletjes op staan, dus ik hoop dat ze die daar dan al hebben.
Verwijderd
ik geloof dat de spellen tussen de 80 en 100 piek zouden gaan kosten.
Da's wel wat minder. Voor de rest lijkt het mij wel een kewl ding.
Da's wel wat minder. Voor de rest lijkt het mij wel een kewl ding.
Het is dus 22 JuNi.
Ik ga er gelijk eentje halen + THPS 2
Gaming 24/7 zoals nintendo zegt
Ik ga er gelijk eentje halen + THPS 2
Gaming 24/7 zoals nintendo zegt
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Yep, release in Europa is 11 dagen na release van US!
Prijzen zijn hoogst waarschijnlijk:
GBA 279,-
Spel 99,-
Ongeveer 24 launch titels.
En "first-hand" kan ik zeggen dat dat ding ECHT roeleert. Moet alleen nog Jet-Vermilion hebben met F-Zero, voor de rest heb ik alle wagens/tracks/moeilijkheidsgraden al. Ik ga in Juli Castlevania halen als ik m'n geld weer heb, ik moet wel het verhaal kunnen begrijpen natuurlijk.
Prijzen zijn hoogst waarschijnlijk:
GBA 279,-
Spel 99,-
Ongeveer 24 launch titels.
En "first-hand" kan ik zeggen dat dat ding ECHT roeleert. Moet alleen nog Jet-Vermilion hebben met F-Zero, voor de rest heb ik alle wagens/tracks/moeilijkheidsgraden al. Ik ga in Juli Castlevania halen als ik m'n geld weer heb, ik moet wel het verhaal kunnen begrijpen natuurlijk.
Pagina: 1