Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Hoi :)

In 2010 heb ik een systeem samengesteld voor m'n moeder, die een pc wilde hebben om Diablo 3 te kunnen spelen (no joke :P). Het werd een AsRock 880GMH met een AMD Athlon II X3 450. Tot het moment dat Diablo 3 eindelijk uitkwam heb ik gewacht met een videokaart te kopen, dit werd later een GigaByte GV-N550WF2-1GI. Nu zijn er dus problemen met deze computer, hij geeft (alleen onder het gamen) artifacts. Ik dacht dat het wellicht te maken zou kunnen hebben met het feit dat de videokaart niet genoeg stroom kreeg van de el-cheapo voeding die bij de kast zat (zag dat de voltages een beetje afweken van de ideale voltages..), dus heb ik een Corsair 650W voeding in gezet, in de hoop dat alles nu goed en wel zou zijn. De voltages zijn perfect nu, maar het probleem is er nog steeds, helaas dus.

Nu zit ik een beetje te dubben wat het nog kan zijn, ik vermoed dus of de videokaart (meest logische..) of het moederbord. Het probleem is een beetje dat ik geen reserve onderdelen heb om het een en ander uit te sluiten.

Ik heb al andere drivers geprobeerd (bood geen soelaas), al gekeken naar de Windows event viewer, daar stond verder ook niets interessants in anders dan tamelijk generieke errors dat de videodrivers gecrashed waren of dat het apparaat niet correct meer reageerde.

Iemand nog suggesties voordat ik meer geld uit ga geven om een nieuwe computer in losse onderdelen stuk voor stuk te bestellen (:P)? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470