Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BBG Tablets

Pagina: 1
Acties:

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Komt er ook een BBG dat zich richt op Tablets?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:02

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Meer iets voor de redactie.

Hoe stel je dat voor eigenlijk? Tablets zijn kant-en-klare producten met nul flexibiliteit. Daarnaast zijn er maar een paar grote spelers in de markt, die ook nog eens lastig te vergelijken zijn omdat ze verschillende OSen draaien.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-11 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Een apple notebook draait ook op een ander os dan een windows notebook maar dat heeft nog nooit gezorgd dat ze niet kunnen worden vergeleken? dus daar zie ik geen enkel issue in.
Ik denk dat het een goede toevoeging zou zijn om een BBG mbt tablets te maken zeker gezien ze enorm populair zijn en het een steeds groter wordende markt is is en veel keuze is in veel verschillende prijs segmenten, ja lijkt me ideaal voor een BBG maar dat is mijn mening.

[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 18-11-2012 23:37 ]

Liefhebber van Tweakers

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag een 7" Android 4.0 tablet gekregen. Ik merk na twee dagen gebruiken al tekortkomingen terwijl bijvoorbeeld Angry Birds prima draait. AB Star Wars kan niet worden gedownload omdat de hardware het niet ondersteunt. 1 type Samsung pikt het ook niet en een ander type weer wel. Misschien is een BBG wat kort door de bocht, maar een in depth review zou ik wel waarderen waarin dit soort issues aan bod komen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 22:41
@pcdealer
in-depth reviews zijn er toch zeker wel, vorige week nog de ipad mini, overigens een hele hoop tablets die al geweest zijn:
http://tweakers.net/categ...KLEnNDaksSC1Wsoo21jGMrQUA

ik denk dat er bestwel veel mensen profijt hebben van een bbg, het probleem hierin is vooral denk ik schermgrootte, een 10inch tablet is toch iets heel anders als een 7 inch tablet. het ligt er echt vanaf wat je zoekt.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)