Flash apps werken wel op android Nexus 7, op tweakers niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-04 13:23

Phalox

Solar Powerrrd

Topicstarter
Beste developers,

Wanneer ik mijn mijn tablet naar bijvoorbeeld sparkfun.com surf, dan kan ik perfect hun wekelijkse youtube video bekijken. Op samenkopen.net zie ik rechts bovenaan hun flash scroller bewegen.

Daaruit concludeer ik dus dat Flash op mijn tablet werkt. Wel werkte dit niet native, en heb ik zelf nog Flash Player moeten installeren.

Op de tweakers site werken de videos niet, aangezien er op voorhand een check wordt uitgevoerd. En blijkbaar faalt die bij mijn configuratie. Is er geen mogelijkheid om een knop toe te voegen die toelaat de video toch te forceren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Flash voor Android is einde oefening en jouw configuratie is nooit supported geweest, dus problemen kan je verwachten...

Desalniettemin werken video's van Tweakers prima op mijn Desire HD met Flash geïnstalleerd, maar ik heb in mijn browserinstellingen wel plugins op on-demand ingesteld. Ik moet dus even tappen voordat een Flash-applet gaat spelen. Op tweakers.net/video zie ik dat niet verschijnen, een video aantikken start de in Android gebouwde speler op.