Toon posts:

voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een kast van inwin de q500
nu zit er een voeding in van powerman 250 watt
is dat genoeg en zijn die voedingen wel goed?
alvast bedankt.

Verwijderd

Weet niet welk merk dat is, maar 250 Watt is voor de gewone gebruiker genoeg. Het ligt er maar aan wat je allemaal op je voeding gaat aansluiten.

Als je bv. 4 HDD's een DVD, CD-ROM en een brander hebt. een tb 1400 en een geforce 3 met nog een sb live 5.1 een modem, isdn-apapeter en twee nics dan kan het zijn dat je vodeing te weinig sap kan leveren. Maar ja dit is natuurlijk ook niet een situatie die veel vuldig voorkomt. })

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Op vrijdag 01 juni 2001 12:59 schreef Halon 1202 het volgende:
dan kan het zijn dat je vodeing te weinig sap kan leveren.
Voeding levert geen sap, maar prik!! ;)

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik heb dezelfde kast met dezelfde voeding. Powerman = Aopen (althans, de voedingen). Na testen bleek dat mijn systeem perfect werkte met die InWin voeding. Dus alle zeikerds die roepen dat je 300W moet hebben : gelul. Het gaat om de kwaliteit van de componenten, en dat is prima voor elkaar met deze voeding.

Ik heb deze voeding nu wel vervangen voor een Enermax 350W, maar achteraf gezien was dit niet nodig geweest. Het kwam omdat ik een gruwelijke hekel heb aan floppy's, en daarom heb geprobeerd Win98 zonder FDD te installeren (wat op mijn P3B-F prima ging) en dit liep toen vast. Ik d8 dat het de voeding was, maar het bleek hier niet aan te liggen

Concrete Loop Watercooling