Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vrouw wilt compactere home cinemaset

Pagina: 1
Acties:

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Topicstarter
Zie topic titel.

Ik heb nu een Marantz 5004 met twee x monitor audio speakertjes, monitor audio center en een JBL subwoofer. Aangezien we het huis aan het verbouwen zijn en een nieuwe inrichting hebben gekocht, heeft vrouwlief aangegeven dat de huidige set te groot is en vervangen dient te worden door iets "kleiners "/ Tevens loopt/kruipt er een 11 maanden oude baby rond die als missie heeft om de speakers te vangen.

Ik luister alleen maar 2.1. Digitale muziek, Spotify en films/series vanaf NAS en af en toe TV. 5.1 is uit den boze, volgens de vrouw.

Ik wil graag een all in one systeem. Budget rond de 1000 euro. Geen versterker met losse speakers etc etc.

Bose valt af..... toch? Teufel, heeft iemand ervaringen met hun homecinema sets? Zo'n soundstaaf valt ook af.

Al met al valt het een beetje tegen, maar ik denk dat Teufel wel een optie zou kunnen zijn. Vroegah had Denon ook van die Bose look a likes, maar ik kom die niet meer tegen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

"Wat moet ik kopen?"

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Baby he? Dat betekent speakers hoog ophangen en goed kabels wegwerken.
Er zijn genoeg compacte systemen te koop. De speakers zijn dan lekker klein en kunnen aan muur vastgeschroefd worden.

Maar geluid mag misschien verschillen. Compacte systemen zijn minder krachtiger dan mooie speakerstorens. Ik zou gewoon naar hifi zaak gaan en zelf jezelf laten informeren en luisteren. Elke stad heeft wel een hifi speciaalzaak. (hier ken ik ook eentje)

5.1 voegt wel dergelijk mooie movie belevenis toe. 2.1 is goed genoeg voor meeste dingen, maar het maakt wel stuk minder indruk nu we steeds meer films zien (vooral BluRay) met 5.1 geluid. Misschien toch maar je vrouw proberen overtuigen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je eens de filters willen aanpassen op en aangeven wat er dan nog overblijft? Ik heb al een voorselectie gemaakt op 2.1 en dan krijg ik 59 producten.

Daarnaast ben ik het wel eens met MrDummy, met het luisteren naar een set bereik je meer dan digitaal advies ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 19-11-2012 12:03 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-11 19:10
Daar moet je nooit aan toegeven. Straks mag je niet eens meer je auto wassen in de keuken.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 20:59
neem je vrouw mee naar een fatsoennlijke winkel. Muziek meenemen die ze mooi vindt, normale set beluisteren vs. klein setje, en reken d'r maar op dat er geen klein klotensetje gekocht wordt, want dat klinkt gewoonweg niet!.

[ Voor 10% gewijzigd door 107mb op 22-11-2012 22:17 ]

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:12
Reken er maar op dat veel vrouwen dat een stuk minder belangrijk vinden dan hoe het eruit ziet.

To dare is to do

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Over welke Bose serie zou je het dan hebben? Acoustimass?
Het is geen slecht product maar je mist veel in het hoge (Max 13000HZ).
Tevens zijn er interessantere opties in die prijs klasse.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 20:59
Slaapje schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:56:
Reken er maar op dat veel vrouwen dat een stuk minder belangrijk vinden dan hoe het eruit ziet.
ja, als je ze het op de computer laat zien wel. Betrek je ze erin, en ga je met ze luisteren, dan is het ineens heel anders! al meerdere malen meegemaakt dat er een betere set gekocht wordt als je je vrouw meeneemt. Daar komt bij dat een vrouw in het algemeen een beter gehoor heeft!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
107mb schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:23:
[...]

ja, als je ze het op de computer laat zien wel. Betrek je ze erin, en ga je met ze luisteren, dan is het ineens heel anders! al meerdere malen meegemaakt dat er een betere set gekocht wordt als je je vrouw meeneemt. Daar komt bij dat een vrouw in het algemeen een beter gehoor heeft!
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Sommige vrouwen WILLEN het gewoon echt niet, of weigeren er voor open te staan. Dan kan je wel gaan lopen forceren, maar dat schiet niet op. Ik ken zat vrienden die mogen geen fatsoenlijke speakers van hun vriendin, en die vriendinnen boeit het dan ook echt HELEMAAL niets hoe goed het geluid is.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 16:36
wil je een leuke kleine goede set,

dan kan ik je de KEF T205 aanraden.
het voldoet totaal niet aan je vraag maar wil hem wel graag noemen ;-) zelf ben ik omwille van klein grut overgestapt naar deze set en het bevalt zeer goed.

netjes op te hangen, goed geluid.

Je zou het los kunnen samenstellen :

#ProductPrijsSubtotaal
1Denon RBD-X1000€ 495,-€ 495,-
1Kef T2 (Zwart)€ 598,95€ 598,95
3Kef T301 (Zwart)€ 249,-€ 747,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.840,95

ligt alleen wel wat boven je budget maar een prima combinatie
Pagina: 1