W7 thetering iphone(4) werkt maar brak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 09:43
Sinds enige tijd kun je dus (iig via vodafone) je iphone gewoon thetering aanzetten. Helaas lijkt dit geen natuurlijk proces. Ik heb windows 7 ultimate op een macbookair en maak verbinding met mijn iphone 4. De wifi verbinding wordt automatisch gelegd maar valt er ook om de haverklap zo maar weer uit. Lijkt wel als mijn phone in standby gaat oid.
Ook wordt iedere keer een nieuwe verbinding in windows aangemaakt, inmiddels zit ik al op
"iphone 4 van mijn naam 43"
Soms wordt de verbinding automatisch hersteld maar meestal moet ik op mijn iphone de hotspot uitzetten, weer aanzetten en dan een halve minuut geduld hebben.
Dat de verbinding zelf zo brak is dat je merkt dat ze liever hebben dat je een mobiel data abonnement neemt ala, maar dit gepruts vind ik een beetje jammer.
Valt hier nog iets aan te tweaken?
(wist niet of ik dit onder windows of iphone moest posten maar mijn iphone is in principe niet degene die moeilijk doet)

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bootcamped Win7?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 09:43
Bootcamp inderdaad. De iphone blijft steeds aangeven dat er een apparaat op de hotspot zit terwijl de computer al weer aangeeft geen netwerk te hebben.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik ook een iphone 4 met vodafone. De tether functie (mits 3g stabiel) is stabiel. Ik zou even je netwerkinstellingen herstellen op je iphone en in windows het draadloze profiel verwijderen. Tevens even met een ander apparaat verbinding proberen te maken, hoe gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Ik heb er met mijn iPhone 4 (kpn) nog nooit last van gehad dat de verbinding weg viel eigenlijk. Ik zou ook eerst eens kijken of je er met een ander device ook last van hebt om te proberen te achterhalen of je het in je laptop op in je telefoon moet zoeken.

Desktop | Server | Laptop