Hallo,
Ben de laatste tijd wat aan de hobby'en met aantal laptops en dat ging tot nu toe allemaal redelijk goed tot nu eigenlijk
Heb hier een HP dv6000 staan en die had koelproblemen. Ben aan de slag gegaan en inderdaad de fan zal zoals verwacht vol met stof en vuil.
Alles schoongemaakt en koelpasta Artic silver 5 besteld.Ben benieuwd wie me zou kunnen helpen want toe ik het heatsink bekeek viel mijn oog op het soort(alu)folie ? Onder dit folie zat een soort van opgedroogde pasta (ik neem aan koelpasta)? Nu is mijn vraag : Is dit inderdaad (opgedroogde)koelpasta wat onder dit folie zit ? Zoja kan ik de folie losmaken heatsink schoonmaken koelpasta aanbrengen folie er weer op en koelpasta op de processor smeren ? Of is naar jullie mening deze koelpasta/folie totaal overbodig ? Met andere woorden kan ik dit zo laten zitten en alleen op de processor nieuwe koelpasta aanbrengen en het oude laten zitten of.....?
Heb een aantal afbeeldingen toegevoegd...Op de afbeeldingen excuses voor de vele links (newbie) is het folie beetje omgekruld te zien met daaronder een grijsachtige emulsie, deze is inmiddels hard en brokkelt zo af.
Heb misschien als tip hier een linkje van hp zelf ?
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01035677.pdf
Hoop dat jullie (experts) mij kunnen helpen zodat de laptop weer snel kan draaien.
Groeten Smit
[ Voor 9% gewijzigd door DCSNEEK op 17-11-2012 23:59 ]