Pluggy (Hdmi) TV Stick

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190265

Topicstarter
Hallo Tweakers

Het Rotterdamse bedrijf CYMTV heeft de Pluggy ontwikkeld. (pluggy.cymtv.com) zie ook

http://www.amigascene.nl/...s/article.php?storyid=705

Pluggy is een (Wifi) Stick die via de HDMI aansluiting in de Tv wordt geprikt en maakt het mogelijk
om te internetten en Apps via de stick op Tv te draaien.

Hij heeft een ARM Cortex A5, single core. 4GB NAND Flash, 512 MB DDR3 geheugen. Android 4.0.4, HDMI 1.4 interface. WiFi 802.11b/g/n (met uitklapbare antenne voor betere WiFi verbinding). Hij weegt ca. 90 gram
Heeft een USB en Micro SD aansluiting (tot 32Mb) en word gevoed via de Micro Usb in de stick
en wordt geleverd met een USB voedingkabel en een HDMI verlengkabel (voor het geval hij niet goed in de HDMI socket van de TV past). VoedingsAdaptor is optioneel (4,95 Euro)

Ik heb gehoord dat de Stick een Usb Hub aan kan om zo Wireles apparatuur, Sticks en evt. een Webcam
In combinatie met de Skype Apps te realiseren.

Pluggy komt met 2 coupon codes (geldig tot 31-12-2012) "wegener" en geeft 33.06 Euro (???) Korting en "amigascene" beloofd 40,= Euro (stick in combinatie met Toetsenbordje)

Heeft iemand deze stick al getest zoja Laat het even weten

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 190265 op 17-11-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:24
Ik zie niet direkt welk OS er op draait, maar anders misschien hier eens vragen:
Mini Android TV discussie deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Eerste zin:
Het concept van de Pluggy is heel simpel, het maakt van iedere HDMI TV een complete Smart-TV. Met Android 4, dus volledig open

[ Voor 112% gewijzigd door Bartjezz op 18-11-2012 09:19 . Reden: lamazittuh... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190265

Topicstarter
Ja nadat, ik het product in huis had ben ik pas onderzoek gaan doen in wat er op de markt verkrijgbaar was.
En Pluggy onderscheid zich enkel in de flexible Antenne maar, is gelijk aan de Android Stick (google Cloud stick) en beroep zich op zijn Android 4.04 verder zijn er kwa Processor, geheugen en Video betere producten beschikbaar. Ik erken mijn fout maar, heb ondanks de Coupon code een leuk product (tegen een schappelijke Prijs) waar ik ervaring en kennis mee op kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Achja, toch leuk om wat simpele apps op je tv te kunnen draaien?
Ik heb zelf het idee om met de Raspberry Pi te gaan spelen, vergelijkbaar maar dan krachtiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Zijn er intussen al wat meer ervaringen, positief dan wel negatief ? Je leest/hoort vrij weinig over dit product.
Ik zag dat er nu ook een dual-core versie (1.6 GHz) is. Misschien duurder dan Chinese producten, maar lijkt me wel fijn om evt. service/garantie te hebben.
Pagina: 1