Iphone 4 achterkant vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 18:49
Ik heb beetje rond gezocht op het forum en op het internet maar ik kon het niet vinden. Misschien dat 1 van jullie hier ervaring mee hebben.
Ik wil de achterkant vervangen van een Iphone 4. Het liefst wil ze het met een andere kleur 8)7. Nu wil ik er 1 van ebay aftrekken maar daar maken ze maar verschillen tussen de AT&T en de Verizon. Als ik een achterkantje wil voor een Nederlandse Iphone welke moet ik dan kiezen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Eén van de twee is een toestel met CDMA, de andere met GSM. Even googelen welk netwerk Verizon en AT&T hebben, jij moet voor een NL toestel de GSM versie hebben.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 14:43

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik zou hier anders eens kijken:

http://www.gocustomized.com/nl/

Heb zelf hier een nieuwe achterkant (wit) voor mijn 4S besteld omdat in de oude een barst zat. Werd compleet met juiste schroevendraaier geleverd en het vervangen was 1 minuut werk. En nee, ik bezit geen aandelen en ben ook niet gelieerd aan dit bedrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 18:49
ankhie schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:04:
Ik zou hier anders eens kijken:

http://www.gocustomized.com/nl/

Heb zelf hier een nieuwe achterkant (wit) voor mijn 4S besteld omdat in de oude een barst zat. Werd compleet met juiste schroevendraaier geleverd en het vervangen was 1 minuut werk. En nee, ik bezit geen aandelen en ben ook niet gelieerd aan dit bedrijf :P
Oh dat is best interresant. In ieder geval bedankt. Ben trouwens wel blij dat die achterkant stuk is gegaan en niet die voorkant van der. :)