Hallo mede leden.
Ik heb sinds kort een "tp link wdr 3600" in mijn bezit, maar nou heb ik het volgende probleem.
Heb alle wifi kanalen geprobeerd en krijg alleen wifi verbinding op kanaal 10 (en met de kabel).
Als ik de router op "auto kanalen" zet ,ontvangen mijn wifi apparaten helemaal niks.(ipad,gsm,s,laptop)
Ook Op alle andere wifi kanalen is de tp link niet zichtbaar voor de ipad/gsm,s en draadlose laptop.
Ik wil graag wifi verbinding op kanaal 4,5,of6,omdat 10 andere mensen in de buurt op kanaal 9,10,11 zitten.
Wat ik al geprobeerd heb is:
-modem eerst aan,dan router aan,daarna wifi apparaten aanzetten
-router op 20hz breedband zetten
-router alleen op 2,4ghz zetten
-via google kan ik er ook geen informatie over vinden
Ik vraag mij nou af ,is het een software/hardware fout? Of doe ik iets verkeerds?
Bij voorbaat dank
-Provider ziggo (kabel)
-ubee modem(zonder wifi)
Ik heb sinds kort een "tp link wdr 3600" in mijn bezit, maar nou heb ik het volgende probleem.
Heb alle wifi kanalen geprobeerd en krijg alleen wifi verbinding op kanaal 10 (en met de kabel).
Als ik de router op "auto kanalen" zet ,ontvangen mijn wifi apparaten helemaal niks.(ipad,gsm,s,laptop)
Ook Op alle andere wifi kanalen is de tp link niet zichtbaar voor de ipad/gsm,s en draadlose laptop.
Ik wil graag wifi verbinding op kanaal 4,5,of6,omdat 10 andere mensen in de buurt op kanaal 9,10,11 zitten.
Wat ik al geprobeerd heb is:
-modem eerst aan,dan router aan,daarna wifi apparaten aanzetten
-router op 20hz breedband zetten
-router alleen op 2,4ghz zetten
-via google kan ik er ook geen informatie over vinden
Ik vraag mij nou af ,is het een software/hardware fout? Of doe ik iets verkeerds?
Bij voorbaat dank
-Provider ziggo (kabel)
-ubee modem(zonder wifi)