Hallo allemaal!
Ik heb onlangs een pc aangeschaft bij gamepc.nl (waar ik achteraf spijt van heb) en ben niet erg tevreden over de resultaten. Ik zit nu te twijfelen om deze te verkopen en een nieuwe te kopen, of om een betere videokaart te nemen. Dit zit in mijn pc:
Cooler Master Elite 431
500 Watt OCZ voeding
Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz
Standaard koeling
MSI A55M-P33
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Corair
500 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander Optical Disc Drive
AMD Radeon HD6530D 1GB
Ik zat zelf aan de HD7870 te denken, maar aangezien ik geen expert ben op dit gebied, vraag ik aan jullie wat jullie aanraden.
Alvast héél erg bedankt!
Edit: Mijn budget voor de videokaart is ongeveer 200 euro en voor een nieuwe pc 600 euro.
Ik zou er graag spellen zoals battlefield3 en arma2 op minstens medium willen spelen.
Ik heb onlangs een pc aangeschaft bij gamepc.nl (waar ik achteraf spijt van heb) en ben niet erg tevreden over de resultaten. Ik zit nu te twijfelen om deze te verkopen en een nieuwe te kopen, of om een betere videokaart te nemen. Dit zit in mijn pc:
Cooler Master Elite 431
500 Watt OCZ voeding
Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz
Standaard koeling
MSI A55M-P33
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Corair
500 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander Optical Disc Drive
AMD Radeon HD6530D 1GB
Ik zat zelf aan de HD7870 te denken, maar aangezien ik geen expert ben op dit gebied, vraag ik aan jullie wat jullie aanraden.
Alvast héél erg bedankt!
Edit: Mijn budget voor de videokaart is ongeveer 200 euro en voor een nieuwe pc 600 euro.
Ik zou er graag spellen zoals battlefield3 en arma2 op minstens medium willen spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door kaaskoekie op 17-11-2012 21:05 . Reden: toevoegen van prijs ]