Uit nieuwsgierigheid: wat doet de redactie van Tweakers met alle producten die zij gereviewd hebben? Gaan die terug naar het bedrijf, of houden jullie die zelf? En waar komen die producten eigenlijk vandaan? Ik neem aan dat jullie aanvragen doen bij fabrikanten om producten te reviewen, of dat die soms zelf producten opsturen? Of kopen jullie zelf ook spullen?
We hebben inmiddels contacten opgebouwd waardoor we van fabrikanten samples opgestuurd krijgen, soms zelfs voor een product uit is. In andere gevallen vragen we producten die we willen testen aan. In beide gevallen gaan de producten gewoon terug naar de fabrikant. In uitzonderlijke gevallen houden we spullen langer, omdat het bijvoorbeeld interessant kan zijn voor benchmarks als er updates uit zijn. Ook kopen we soms zelf samples als de fabrikant ze niet kan aanleveren of naar onze mening niet snel genoeg kan leveren
Mag je niks houden?
Gulfstream G650
Volgens mij heb ik daar weleens over vernomen dat dat wel zo kunnen maar dat Tweakers dat niet wil. Bewaren kost je een hoop ruimte, op Marktplaats zetten is een hoop werk en gezeur en vindt de fabrikant ook niet altijd even aardig.
Daarom stuurt men in beginsel alles gewoon terug
er zijn toch ook al eens acties geweest, dat de producten verloot werden op de website ?
Ja, maar dat zijn geen reviewexemplaren.cable-one schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:21:
er zijn toch ook al eens acties geweest, dat de producten verloot werden op de website ?
Ik ben helemaal geen stagiair
Nog los van die argumenten willen we graag de schijn voorkomen dat we omgekocht kunnen wordenCarpento schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:12:
Volgens mij heb ik daar weleens over vernomen dat dat wel zo kunnen maar dat Tweakers dat niet wil. Bewaren kost je een hoop ruimte, op Marktplaats zetten is een hoop werk en gezeur en vindt de fabrikant ook niet altijd even aardig.
Pagina: 1