MSI Twin frozr R7950 3GD5 V2/OC en playback devices

Pagina: 1
Acties:

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Beste mensen,

Een vreemd probleem is aan het licht gekomen na het installeren van de genoemde 7950 kaart;

Na het installeren van de CCC driver voor de kaart krijg ik een warning message met de melding dat "errors have occured". Na het openen van mijn log blijken geen errors te hebben plaatsgevonden (alles staat op "succes").

De beta drivers kan ik helaas niet fatsoenlijk installeren, kan hierbij CCC niet openen na de install. De 12.10 versie functioneert wel.

Nu ondervind ik geen daadwerkelijke problemen maar naast de warning message krijg ik bij mijn playback devices het volgende te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29nywjb.png

De AMD HD device (HDMI gok ik zo) staat 6 maal in de lijst.

Ik ondervind, zoals eerder gezegd, geen audio problemen. Ook de videokaart doet het prima. Maar zou graag willen weten wat dit veroorzaakt.

-Ik heb de drivers veelvuldig opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
-De kaart is als vervanging gekomen voor mijn xfx 6870.
-Drivers van de 6870 zijn eraf gegooid middels CCC zelf, starten in safe mode en drive sweeper erop gegooid.

Als iemand weet wat de oorzaken kunnen zijn van deze twee problemen, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt.

• svdrvelden
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
SOLVED

Uiteindelijk heb ik het niet op kunnen lossen zonder een verse windows installatie.

Na een nieuwe installatie van windows werkt alles weer.

Driver problemen van de beta (12.11) functioneren normaal en ik krijg geen install errors meer.

Voor mijn audio "probleem" blijkt dat dit geheel normaal is. Het zijn gewoon mogelijke opties op bijvoorbeeld mijn minidisplay poorten, die alvast worden weergegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door svdrvelden op 21-11-2012 14:18 ]