Toon posts:

Advies voor gaming desktop - 450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb de mogelijkheid om de hieronder beschreven desktop aan te schaffen voor 450 EUR. Graag zou ik jullie mening krijgen over het systeem. De aanschaf dient gauw plaats te vinden wegens een snel verkopende en beperkte stock.

asus p7p55lx, onboard lan + sound
intel core i5 650 @3.20 ghz 64 bit
kingston 4 gb
nvidia geforce 460 gtx, 1024 mb, dx 11 support
westerrn digital black 1000 gb
toshiba cd-dvd writer
thermaltake lt 450 watt
thermaltake v3 black case
windows 7 pro 64 bit

Ik kan hiervan niets inruilen voor een ander component aangezien dit een tweedehands aanschaf zou worden. Een monitor, muis, klavier noch geluid zijn aanwezig. Eventueel zou ik het werkgeheugen kunnen uitbreiden indien dit een significante verbetering zou betekenen?
Ik heb op deze computer met een 27 inch scherm Black Ops 2 gespeeld en dat ging perfect, mag ik in dat geval verwachten dat het systeem de nieuwste games van de komende 2 jaar perfect zal kunnen draaien?

M.v.g.

Mateusz

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
De 460 is wel een beetje oud... Hij zal Battlefield 3 en andere zware spellen nog wel kunnen trekken maar nieuwe games in de komende 2 jaar waarschijnlijk niet. Als dit systeem nog in hele goede staat is en de onderdelen zijn niet zo oud/veel gebruikt dan is het op zich een aardige deal. Maar bedenk wel dat deze pc vrij snel te langzaam zal zijn als je geen upgrades uitvoert.

Ryzen 3600 - GTX1060

Verwijderd

Topicstarter
Oei, ik hoopte van wel. Alsook, de pc werd wel erg veel en intensief gebruikt :/
Kan deze videokaart misschien worden gekoppeld aan een 2de? Ik kan eventueel ook de nieuwste games op medium draaien tegen dat deze het lastig begint te krijgen?
Kent u soms een website waar men een pc zelf kan samenstellen? Eventueel rond dezelfde prijs...

• Daanieyel
  • Niet online
Voor een budget van 450 euro kun je jammer genoeg gewoon niet verwachten dat je er 2 jaar nog flink mee kan gamen. Tenzij je een goede tweedehands pc vind. Maar je kunt op zich wel een systeem vinden dat nu nog aardig draait zoals dit ongeveer;
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G860 Boxed€ 56,95€ 56,95
1Asrock B75M-DGS€ 50,45€ 50,45
1Club3D Radeon HD 7850 royalQueen€ 156,20€ 156,20
1Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB€ 53,-€ 53,-
1Sharkoon MS140€ 35,45€ 35,45
1Corsair CMV4GX3M2A1333C9€ 16,82€ 16,82
1LG GH24NS90 Zwart€ 14,95€ 14,95
1Antec VP350P€ 32,71€ 32,71
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 416,53

Videokaart is een stuk sneller, processor wat minder snel maar dit is in ieder geval helemaal nieuw.

Ryzen 3600 - GTX1060

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, het stomme is dat ik hier niets van ken, alsook moeilijk uit te maken wat de update mogelijkheden zijn van beide systemen. Zijn de beide systemen sterk en flexibel genoeg om bijvoorbeeld binnen een jaar een nieuwe grafische kaart te krijgen zonder dat bijvoorbeeld het moederbord of de processor al te oud zijn geworden voor een sterkere grafische kaart? Kan ik er extra werkgeheugen in plaatsen.
In de eerste plaats is het me ook maar de vraag of ik die verschillen wel degelijk ga zien in de performance. Groeten

• Daanieyel
  • Niet online
Ik denk dat de processors van beide systemen het eigenlijk ook niet zo lang zullen uithouden met nieuwe games. Zou je je budget misschien ook wat kunnen oprekken?

Ryzen 3600 - GTX1060

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik maar al te graag doen, maar aangezien ik nog een monitor zou moeten aanschaffen en de andere accesoires...
Indien ik mijn tijdelijk studentenjobje zou krijgen dan kan ik het budget voor de systeemeenheid eventueel optrekken tot 550, maar dat zou wel degelijk een ver uiterste zijn :°)
Univ student filosofie, u begrijpt het wel wellicht ... :D

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat je het beste kan doen is de componenten 2de hands bij elkaar te sprokkelen, kijk naar een socket 1156 of 1366 mobo en proc, 8gb ram kost ook geen drol, en een 2de hands videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedank jullie. Ik zal de informatie tonen aan een vriend die er meer van kent dan ik en hopelijk zal het allemaal mooi meevallen :)

Groeten
Pagina: 1