Flexibele iPad muurbeugel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik ben op zoek naar een flexibele muurbeugel om de iPad in de slaapkamer mee te kunnen bedienen.

Ik kan het alleen op Amerikaanse sites vinden zoals deze: http://www.spiderarm.com/

Maar imo is het een simpel ding wat vast ook in NL te vinden moet zijn.

Iemand een idee waar ze dit (kunnen) verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik weet dat vogels ook ipad steunen heeft, en een snelle google laat ook wel eea zien:
https://www.google.nl/search?q=ipad+gooseneck

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
teacher schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:53:
Ik weet dat vogels ook ipad steunen heeft, en een snelle google laat ook wel eea zien:
https://www.google.nl/search?q=ipad+gooseneck
Helaas kan ik dus geen enkele zaak vinden in NL die een dergelijke steun verkoopt.

Vogel's heeft ook niet zulke mounts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 14:38
Heb laatst zoiets gezien bij de amac in Eindhoven.
Misschien moet je even bellen of ze die nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
Ok, will give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:27
De muurbeugel moet bedienbaar zijn? Kijk anders erns voor de ringo flexibele muurbevestiging van vogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Wat is nu eigenlijk het voordeel van zo'n beugel? Het ziet er niet echt mooi uit en lijkt me alleen praktisch als je ziek in bed ligt?

Ik heb zelf houdertjes zodat hij in de kast kan staan, gekocht bij de mediamarkt, wel reteduur (60 euro per stuk meen ik).

Maar in de slaapkamer ligt hij op het nachtkastje. Ik ben wel benieuwd waarom je heb aan een flexibile arm wilt hebben.

Zelf heb ik trouwens wel android tablets opgehangen, maar die zijn niet flexibel. Wel mooi bij spotify, je hebt de cd covers op het scherm als je muziek via de stereo luistert. Maar een ipad is wat duur voor zo'n doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
Het kunnen kijken naar films etc zonder de ipad vast te hoeven houden en je handjes lekker onder de deken kunnen houden. Dat is de voornaamste reden.. Op je zij liggen om naar de ipad te kijken die op het nachtkastje staat is nou ook niet alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 11:45
Dino_V schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:50:
Het kunnen kijken naar films etc zonder de ipad vast te hoeven houden en je handjes lekker onder de deken kunnen houden. Dat is de voornaamste reden.. Op je zij liggen om naar de ipad te kijken die op het nachtkastje staat is nou ook niet alles..
Ja ja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Dino_V schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:50:
Voordat je +-50 euro uitgeeft aan een muurbeugel kun je ook overwegen om gewoon een ATV voor op je slaapkamer te kopen.. Airplay en klaar...

/edit
Dan ga ik er wel vanuit dat je op je slaapkamer een TV hebt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2012 08:45 ]

Pagina: 1