Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawmon28
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01 17:11
dit is voor mij voor t eerst hier dus srry als ik iets verkeerd doe!

mijn probleem: ik heb al 3 maanden plezier van mijn htc one S maar sinds ik de laatste update heb gedaan doet mijn Wifi het thuis niet meer (ik heb dit nog niet kunnen proberen op een ander netwerk). ik kan wel gewoon verbinding maken met mijn router en hij heeft ook aan dat de verbinding uitstekend is, maar wanneer ik op internet ga gebeurd er gewoon niets. als voorbeeld: op youtube laad hij niets, market laad niet, en met de browser kom ik niet verder dan mijn startpagina en nog veel meer....

ik heb is rond gezocht op google en kwam alleen informatie tegen dat die update het juist had moeten verhelpen. in mijn geval had ik nooit internet problemen tot dat ik die laatste update heb gedaan

verder heb ik niets aan mijn telefoon veranderd(zoals geroot ofzo)

ook heb ik al eens geprobeerd een passief/static internet in te stellen, maar dan krijg ik het zelfde resultaat

ik heb in mijn router zelf is gaan rond kijken, maar daar ben ik niets wijzer van geworden( ookal heb ik er niet erg veel ervaring mee, noch verstand van)

*edit

ik heb geprobeerd via de hotspot van mijn broertjes telefoon op internet te gaan en dat ging zonder problemen, conclusie: ik moet dus iets aan mijn router veranderen. kan iemand mij daar mee helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Rawmon28 op 17-11-2012 23:22 ]