Hallo allemaal,
Mijn moeder wordt binnenkort 50 en voor haar verjaardag willen we haar een tablet geven.
Nu ben ik een leek op het gebied van tablets, vandaar mijn vraag naar hulp op dit forum.
Mijn moeder heeft nu een laptop ter beschikking waar zij voornamelijk op aan het browsen is.
Daarnaast gebruikt ze Skype om met haar vrienden en vriendinnen te communiceren.
Vanwege haar handicap communiceert ze op Skype voornamelijk met handgebaren.
Naast Skype gebruikt ze nog een soortgelijk chatprogramma waarmee ze groepsvideo gesprekken houdt.
We zijn op zoek naar een tablet met een geschikt scherm en een goede webcam om via Skype etc te kunnen communiceren. De tablet zal voornamelijk binnenshuis gebruikt worden en voor simpele spelletjes. Qua besturingssysteem is er geen voorkeur. We hopen met een budget van 400 euro de klus te kunnen klaren.
Met de pricewatch kwam ik uit op de volgende tablets:
Galaxy tab 2
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Zwart
Asus transformer 300T
pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB Wit
Voorkeur gaat uit naar de Galaxy tab 2, vanwege de prijs.
Als iemand me weet te helpen dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet, Robin
Mijn moeder wordt binnenkort 50 en voor haar verjaardag willen we haar een tablet geven.
Nu ben ik een leek op het gebied van tablets, vandaar mijn vraag naar hulp op dit forum.
Mijn moeder heeft nu een laptop ter beschikking waar zij voornamelijk op aan het browsen is.
Daarnaast gebruikt ze Skype om met haar vrienden en vriendinnen te communiceren.
Vanwege haar handicap communiceert ze op Skype voornamelijk met handgebaren.
Naast Skype gebruikt ze nog een soortgelijk chatprogramma waarmee ze groepsvideo gesprekken houdt.
We zijn op zoek naar een tablet met een geschikt scherm en een goede webcam om via Skype etc te kunnen communiceren. De tablet zal voornamelijk binnenshuis gebruikt worden en voor simpele spelletjes. Qua besturingssysteem is er geen voorkeur. We hopen met een budget van 400 euro de klus te kunnen klaren.
Met de pricewatch kwam ik uit op de volgende tablets:
Galaxy tab 2
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Zwart
Asus transformer 300T
pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB Wit
Voorkeur gaat uit naar de Galaxy tab 2, vanwege de prijs.
Als iemand me weet te helpen dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet, Robin