NT hoster met streaming Windows & Real

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
Ik ben op zoek naar een betrouwbare NT hoster die in hetzelfde pakket zowel Windows streaming media als Real streaming media aanbied. IS is een bekende maar die bied bv alleen Real aan.

Iemand?

Verwijderd

Al op www.webhosters.nl gekeken?

• The Source
duh.. daar verwijs ik zelf iedereen naar dan zal ik daar zelf niet eerst even gaan kijken?

Yep dus. Maar niets gevonden... Daar kun je niet apart aangeven dat je windows streaming medai wil en met los zoeken heb ik niets gevonden. Daarnaast dient het ook een goede en betrouwbare host te zijn.

Dus... iemand?

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Vuurwerk doet toch tegenwoordig ook Microsoft hosting?
Ik dacht dat ook ision.nl MS + streaming deed

• GBits
ff update: hoor net dat radio 538 in windows media gaat uitzenden en die worden door vuurwerk gehost dacht ik....

• The Source
Staat niets bij pakket info vermeld had ik al gekeken :) alhoewel ik vuurwerk niet echt een betrouwbare host noem :) Maar toch bedankt!!!

En Radio 538 zal wel een dedicated bak hebben dus dan kunnen ze dat makkelijk aanbieden.

• The Source
ision heeft het niet over windows streaming media maar aangezien ze wel zeldzame zaken als coldfusion en filemaker pro hosten zal ik eens informeren

• GBits
Ision moet je ff mailen, ze zijn net overgenomen dus hebben ze misschien eea aangepast.
Vuurwerk is toch best betrouwbaar, alleen gaan er wel een harddisks van dedicated machines stuk, maar dat ligt dan vaak aan een fraai geconfigureerde RAID controller >:)

• The Source
Kheb ision al gemaild maar da zal voor maandag zijn. En het netwerk van vuurwerk is but. Ik zag dat ision bij Knoware stond.
Pagina: 1