Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dubbelzijdig afdrukken werkt niet bij Epson PX-720WD printer

Pagina: 1
Acties:

• Kruidje20
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:15
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment een probleem met onze printer, het is namelijk niet mogelijk dubbelzijdig af te drukken.
Via start>apparaten en printers heb ik daarna rechts op de printer gedrukt en gekozen voor de optie voorkeursinstellingen voor afdrukken. Als laatste heb ik op het tabblad paginalay-out onder 'dubbelzijdig afdrukken gekozen voor de optie 'auto'. Volgens de handleiding van de printer is dit de goede instelling.
Als ik vervolgens een printer opdracht start, krijg ik echter 2 vellen, op maar een enkele kant. Ook als ik hem instel op 'manueel' krijg ik hetzelfde resultaat.
Ik weet echt niet hoe ik verder moet komen, want ik vind op internet geen extra informatie over dit onderwerp.
Heeft iemand misschien zo'n zelfde printer, en zou die persoon mij dan kunnen vertellen hoe ik dubbelzijdig kan afdrukken met deze printer?Of heeft iemand ook een Epson printer waar het hetzelfde mee werkt?
Bij de product-pagina wordt onder de productkenmerken wel gezegd dat hij dubbelzijdig kan afdrukken.

Ik hoop dat ik snel van jullie een reactie kan krijgen met een passende oplossing.

Alex Kruidenberg (kruidje20)