Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Deze vrij nieuwe model LG 42LM3450 is nu niet zo duur voor 439 Euro (door MM tv actie).
Zag dat het oktober 2012 model is. Het staat nog niet (eens) in pricewatch.

Model LG 42LM3400 is wel meer bekend, maar 3450 is zo nieuw dat er nog nergens review is.

Ik zit eraan te denken die morgen op te halen bij MM en een review van te maken, wellicht 1 van de eersten :-)

Wat zijn de ervaringen met deze modellen?
Wordt meestal films kijken, maar mogelijk ook even gamen.

Geluid is niet zo belangrijk, ben slechthorend en zal aangesloten worden op 5.1 receiver voor beter geluid.
Dank je wel.
Het is wel goedkoopste 3D TV, dus Cinema 3D TV.

[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 16-11-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
De 42LM3450 is de Duitse variant op de 42LM3400 maar is verder qua specificaties vrijwel gelijk. Echter zitten er een aantal verschillen in zoals garantie en ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Ik heb 'm gekocht omdat het niet zo duur is met 439 Euro.

Ga 'm even reviewen en 3D beoordelen met 3D movies. Heb begrepen dat het 100 Hz scherm is, wat betekent dat je 50Hz 3D krijgt. Ik ga hier zelf met eigen ogen oordeel geven hoe goed het is (of hoe slecht het is).
Heb 2 weken tijd om even goed uit te testen en dan maak ik review verhaal van.

Als je wat wensen hebt voor review, geef maar door. Ik heb al 100 Hz / 200 Hz 3D gekeken, zijn gewoon goed tot geweldig. (Ik deins bijna achteruit doordat 3D demo video met een hoed naar je toe geworpen wel heel goed effect maakt.)

Ik heb beoordelingen gekeken van vorige exemplaar LM3400. Drie beoordelingen hier en twee op Kieskeurig leveren nog steeds positief indruk op. Velen zijn tevreden met de beeld. Geluid is niet super, maar daar heb ik receiver voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Eerste 3D indruk: not bad
Ik let op elke vervelende flikkering vanwege lagere 100Hz maar die is er nog niet. Het beeld is nog steeds goed voor passief 3D en er zit diepte in. Het werkt wel. De passieve 3D lijdt weinig onder lagere 100 Hz.
Vraag me af wat nou eigenlijk beter maakt met 200 / 400 Hz beeld? Stuk rustigere beeld?

Ik lees dat model 42LM3400 geleverd is met 2 brillen, maar bij model 42LM3450 krijg je partypakket mee van 4 brillen. Dat is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Je bent heel erg verkeerd ingelicht. LCD heeft geen Hz zoals CRT en plasma wel hebben. De achtergrondverlichting van LCD misschien wel maar LCD zelf heeft dit niet en is continue. Je zult dus geen flikkerend beeld zien, de kleur van de pixels verandert gewoon. Tevens heeft die televisie een 50Hz paneel wat wil zeggen dat het paneel 50 keer van kleur verandert.

Meer over het Hz verhaal HIER.