[V&A/Feat] Vanuit ad niet naar categorie kunnen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Topicstarter
Als ik vanuit de lijst met nieuwe V&A ads een advertentie aanklik dan is er geen enkele mogelijkheid om vanuit die advertentie direct naar de categorie in V&A te gaan waardoor ik de vergelijkende ads te zien krijg.

Klopt dat of zie ik iets over het hoofd?

Dat betekent dus dat als je wil zien wat er van dat product in die categorie nog meer aangeboden word, dat ik dan eerst helemaal vanaf nul moet gaan beginnen met zoeken.

Das nie handig nie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet dat jullie het druk hebben maar een reactie zou wel prettig zijn. In ieder geval iets van een bevestiging of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

rob_erwt

What does this button do?

Zelfde als bij je andere twee topics:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
We zijn druk, dus het antwoord duurt soms even, zoals hierboven aangegeven feedback wordt gewaardeerd dus we komen met een reactie.

Vanuit de advertentie zijn er een aantal manieren om terug te komen bij de categorie, via de onderwerpenbox rechtsboven daar staan de categorieën of door terug te gaan naar de lijst (de selectie in de filters blijft bestaan.

Wat ik me afvraag is, wil je daadwerkelijk terug naar de categorie of zou je een mogelijkheid willen om binnen een geselecteerde groep advertenties van advertentie naar advertentie te kunnen gaan (een soort bladerfunctie). Benieuwd naar de reden waarom je dit wil, voor het bedenken van een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In V&A heb je geen filters dus er valt dan nergens naar terug te gaan. De filters bestaan alleen in de PW.

Let wel dat je start vanuit de lijst met alle nieuwe advertenties. Dus daar staan alle categorien door elkaar.

De onderwerpenbox is leuk maar brengt mij terug naar een totaaloverzicht en niet naar de categorie in V&A. Ja, als ik dan vervolgens weer op de tab V&A klik. Hoe omslachtig wil je het hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Dat de filters gemist worden in V&A is bekend, daar gaan we naar kijken. Voor wat betreft je opmerking over de onderwerpenbox die verwijst naar het totaaloverzicht van een categorie, daarvan begrijp ik dat je het omslachtig vindt. Op dit moment verwijzen de categorieën in de onderwerpenbox (los van waar het staat) altijd naar de overzichtspagina, dus hier ook. Maar ik vind het een goed idee daar eens naar te kijken op basis van jouw commentaar. Bedankt!
Pagina: 1