Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:35
Beste Tweakers,

Na het lezen van een aantal oude topics ben ik zelf op zoek gegaan naar een geschikte televisie, echter lees ik enorm veel tegenstrijdige berichten en heb om deze reden de behoefte aan jullie ervaringen/advies.

De televisie zal gebruikt worden als allrounder in het gastenverblijf en mag groter zijn dan 37 inch, er wordt voetbal op gekeken en gespeeld (fifa), zo nu en dan een film en uiteraard zal het nieuws etc ook worden gekeken. Ik hecht uiterst weinig waarde aan 3D, internet tv zou ik eventueel kunnen gebruiken maar het streamen van bijvoorbeeld vakantie foto's en filmpjes is uiteraard leuk.

Waar het eigenlijk om draait is dat ik graag een mooi toestel heb (al vind ik weinig moderne tv's niet mooi) dat goede prestaties levert met een gunstige input lag (tussen de 20-30 is voldoende). Ik heb me laten vertellen dat plasma televisies dan een uitkomst zouden zijn, maar hoe presteert bijvoorbeeld een samsung 5 serie of zelfs een 6 serie http://www.mediamarkt.nl/...,10259,346196,277215.html tov een (panasonic?) plasma tv.

Ik heb erg weinig tijd om tv te kijken, laat staan te gamen, maar als ik er eenmaal voor zit wil ik wel graag over goed materiaal beschikken. Ik geef het liefst zo min mogelijk geld uit, maar ik kan het budget ook aanpassen indien nodig, deze is slechts ter indicatie opgegeven.

Bij voorbaat dank voor uw tijd en moeite! _/-\o_

Met vriendelijke groet,

Michiel

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

3D kan leuke belevenis zijn voor later. Er komt al meer media uit met 3D mogelijkheid. Je hoeft niet bang zijn dat je 3D TV koopt, want TV kan ook gewoon 2D. Zie het gewoon als toekomstgedachte "3D-ready".
Door prijsverschillen hebben duurdere TV's vaak inclusief 3D optie.

Meeste mensen doen op 40/42 inch, echte genieters met ruimere geldbuidel gaan voor 47/50/55 inch.
Ik denk graag vooruit en dus schaf ik gewoon alvast 3D tv aan.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Panasonic TX-P42ST50.