Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb onlangs legaal de Adobde CS6 Mastercollection gekocht. Die is geïnstalleerd op mijn vorige MBP, en op die van mijn broer (max te installeren op 2 pc's). Nu is er koffie over mijn vorige mbp gegaan, en heb ik een nieuwe moeten kopen. Ik heb nog wel de oude harddisk behouden.

Op mijn huidige mbp heb ik CS6 weer geïnstalleerd (installatie cd's), maar kreeg ik natuurlijk de melding dat het serienummer al op het maximaal aantal computers al zijn gebruikt. Dus ik koos tijdelijk voor de proefversie.

Dus ik heb vandaag geprobeerd vanaf mijn oude harddisk (waarop CS6 stond geïnstalleerd) op te starten en adobe daarop te deactiveren. Maar daar verteld ie mij dat ik een proefversie gebruik en dat ik dus niks kan deactiveren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Dat zal heel goed kunnen omdat je een andere laptop gebruikt. Denk dat de activatie aan de hardware van je laptop hangt.

Ik zou contact opnemen met Adobe.

[ Voor 13% gewijzigd door marquis op 16-11-2012 11:36 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Dit komt omdat de activatie is gekoppeld aan de computer en niet aan de programmabestanden op de harde schijf. Een kennis van mij heeft dit ook gehad: een telefoontje naar Adobe was voldoende om het probleem op te lossen.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 09:37
Had iets dergelijks: gewoon CS suite gedeinstalleerd of geformateerd zonder deactivatie.
Kreeg toen melding dat ik niet meer kon activeren maar eerst moest deactiveren.

Gemaild/gechat met adobe en die deactiveerden toen wat,of stonden me toe om nog een keer te activeren.