Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP of Dell terminal server

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik ben op zoek naar een terminal server van HP of Dell. Ik heb al gezocht naar een geschikte, maar ik heb hier te weinig verstand van om er een te kunnen kiezen.

Wie kan mij hierin helpen? Het gaat om een terminal server waarop 5 users gelijktijdig aangelogd moeten kunnen zijn en waarop in ieder geval Office moet draaien met word, excel, outlook en powerpoint.

Wie kan een goede aanraden?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom neem je niet contact op met een tussenpartij? Die kunnen jou vast wel helpen met het uitzoeken van dit soort zaken, denk aan licenties, carepackages etc.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Damocles.NL
Ik wil graag zelf de kosten bekijken hiervan. Als iemand het weet hoor ik dat graag, anders dan zoek ik wel ff verder.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Damocles.NL schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:03:
Ik wil graag zelf de kosten bekijken hiervan. Als iemand het weet hoor ik dat graag, anders dan zoek ik wel ff verder.
Die kosten kan je dan rustig met een tussenpartij bespreken. Als je er zelf geen kaas van gegeten hebt, kan je je beter laten voorlichten door een externe partij.

Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
Iets meer informatie over wat je wil zou wel van toepassing zijn.
Een terminal server van een merk is redelijk kort omschreven.

Bij een terminal server moet je denken aan de beschikbare hoeveelheid geheugen, het aantal HDD spindles dus hoeveel je aan effectieve performance nodig hebt.

Ben je in de toekomst van plan deze machine uit te breiden / upgraden?

Dat zijn allerlei dingen die je dient te weten om een terminal server te kopen.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• Damocles.NL
Ik heb intussen contact gehad met een tussenpartij. Dat lijkt me inderdaad het beste.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:51

_Arthur

blub

Je kan het voorstel van die tussenpartij altijd op Tweakers laten toetsen aan wat jouw wensen waren en waar die partij mee is gekomen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:12
Zoals skai21 al zegt moet je met meer informatie komen op basis waarvan je een keuze kan maken.
Zo te zien ben je al met een tussenpartij in gesprek over de wensen. Aangezien zij jou prima kunnnen helpen met dit soort vragen lijkt me dit magere topic niet nodig en sluit ik deze.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.