is de samsung ue40es5500 beter dan de samsung ue40eh5000?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Ik weet dat de es 5500 internet functies heeft en een dunner led scherm. Maar is de es5500 ook beter qua beeldkwaliteit? Ik heb eigenlijk geen internet functies nodig en de dikte vind ik ook niet zo belangrijk.

Als iemand nog een beter alternatief kent voor ongeveer hetzelfde bedrag dan zou ik dat ook willen weten.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Als eerste, het is geen LED scherm maar een LCD scherm. Elke televisie waarmee geadverteerd wordt als zijnde LED is nog steeds LCD maar dan met een andere techniek van achtergrondverlichting.

In de 5 serie van samsung is er naar mijn mening niet over "beter" te spreken maar over minder slecht. Het enige interessante is de prijs want die is gewoon ontzettend laag, maar kun je echt niet meer geld uitgeven aan een kwalitatief veel betere televisie waar je uiteindelijk meer plezier van zult hebben? Ik zelf zou het zonde vinden als je zo'n televisie koopt en over een jaar of 1 á 2 weer een nieuwe wilt/moet want het beeld bevalt niet of de televisie is stuk (slechte componenten) en je dan ineens meer geld moet gaan uitgeven of dezelfde "fout" maakt.