Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 21:21
Hallo,

Ik ben nu in het bezit van een Tritton Ax 720 die me eigenlijk niet goed bevalt. Hij klemt erg op de kaak en wordt zeer zwaar. Daarom zoek ik nu een nieuwe headset voor de PC om te gamen.

Wat ik zoek:
- Een headset die heerlijk zit, ook na langere speeltijden
- Goed geluid met een heerlijke bas (bas fan)

Zelf ben ik op de Sennheiser PC 360 G4ME gekomen, misschien hebben jullie andere ideeën?

Sander

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik heb een twee maanden geleden een headphone van razor gekocht.
http://www.razerzone.com/store/razer-electra
Deze koptelefoon bevalt me erg goed. Na een lange BF3 sessie heb ik er geen last van. Sluit je oren goed af, dus geen last van omgevingsgeluiden.
Zit een fraai geluid in met een goede bas.
Heb hem bij bol.com gekocht voor 69,- Euro dacht ik.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Zelf heb ik de PC 350 welke ik qua confort en geluidskwaliteit toch een stuk beter vind dan de Logitechs of Razers. De PC 360 is weer wat beter dan de PC 350 uiteraard dus zal imho zeker geen slechte aankoop zijn.

Voor singeplayer games gebruik ik overigens de PXC 450 van Sennheiser.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Om een degelijk advies te geven zul je toch wel met wat meer info moeten komen. Een belangrijk aspect, voor sommige mensen wel de belangrijkste, is je budget. Hoeveel wil je maximaal uitgeven aan een headset. Wat voor extra's/features moet de headset bevatten? Wil je een headset via een neckband of mag hij over je hoofd heen vallen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)