Beste tweakers,
Op het moment ben ik aan het zoeken naar een geschikte smartphone en twijfel erg tussen de lumia 800 en de htc windows phone 8s. Ios is voor mij geen optie en android vind ik ook niet zo fijn, dus lijkt windows phone voor mij de enige andere keus.
Ik zal hieronder uitleggen, waarom ik twijfel tussen beide smartphones:
Pro's lumia 800:
16 GB geheugen
Mooier design
Meer high end telefoon??
Con's lumia 800:
Geen windows phone 8, wel 7.8, hoewel in verschillende reviews van windows phone 8 wordt aangegeven dat het wel meevalt met het aantal toegevoegde features in 8....
Accuduur(is die inmiddels al verbeterd?)
pro's htc windows phone 8s:
Wel windows phone 8
dual core processor
grotere accu
Con's htc windows phone 8s:
minder intern geheugen (is uitbreidbaar, maar toch)
minder design
Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie kiezen??
Dit wordt trouwens mijn eerste smartphone, lang geen behoefte gevoeld, maar moet er toch een keer aan als 15jarige scholier
Ik verwacht dus ook niet extreem veel van het ding gebruik te maken, daar ik nu de helft van de tijd m'n mobiel kwijt ben
Hoop dat jullie zinnig advies hebben!
Alvast bedankt, Niels
Op het moment ben ik aan het zoeken naar een geschikte smartphone en twijfel erg tussen de lumia 800 en de htc windows phone 8s. Ios is voor mij geen optie en android vind ik ook niet zo fijn, dus lijkt windows phone voor mij de enige andere keus.
Ik zal hieronder uitleggen, waarom ik twijfel tussen beide smartphones:
Pro's lumia 800:
16 GB geheugen
Mooier design
Meer high end telefoon??
Con's lumia 800:
Geen windows phone 8, wel 7.8, hoewel in verschillende reviews van windows phone 8 wordt aangegeven dat het wel meevalt met het aantal toegevoegde features in 8....
Accuduur(is die inmiddels al verbeterd?)
pro's htc windows phone 8s:
Wel windows phone 8
dual core processor
grotere accu
Con's htc windows phone 8s:
minder intern geheugen (is uitbreidbaar, maar toch)
minder design
Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie kiezen??
Dit wordt trouwens mijn eerste smartphone, lang geen behoefte gevoeld, maar moet er toch een keer aan als 15jarige scholier
Hoop dat jullie zinnig advies hebben!
Alvast bedankt, Niels