Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Na overleg met moderator Janvanduschoten geplaatst als apart topic

Ik heb voor zakelijk gebruik altijd een Blackberry gebruikt, prive tot nu toe Android. Echter, mijn instituut wil van de Blackberry Service en bijbehorende kosten af, en ik ben nu voor de keuze gesteld om of een iPhone te nemen, of de Blackberry te blijven gebruiken met IMAP of een 3rd party app, of een Android smartphone te nemen.

Van de geboden keuzes bij ons contract met Vodafone UK is alleen de Galaxy SIII interessant, een iPhone wordt het niet (iTunes, aparte lader en geen toegang tot mijn prive-gekochte apps, geen van drie aantrekkelijk), en de Blackberry sync app had net mijn Contacts vervijfvoudigd zodat ik opeens >2500 contacten had. Dus niet ;)

Voor ik echter de beslissing ga nemen, wil ik echter graag weten wat de stock apps & widgets zijn voor email, kalender en contacten ism Exchange toegang. Omdat het een telefoon van werk is, kan ik niet de root + custom ROM optie kiezen die ik bij mijn eigen telefoons heb gevolgd, wat betekent dat ik vast zit aan wat Samsung levert, of ik moet betaalde apps/widgets gaan aanschaffen.

Als ik kijk in Google, dan zie ik wel wat Youtube filmpjes, maar de filmpjes die ik heb bekeken geven me nou net niet antwoord op de vraag hoe bruikbaar de stock apps/widgets zijn. Zakelijk gebruik is toch net vaak iets anders dan prive gebruik.

Zijn er zakelijke of intensieve Exchange mail/kalender/contacts gebruikers die hier commentaar op kunnen geven? :)

(tips voor goede vervangers van de stock apps/widgets zijn natuurlijk ook welkom)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 15-11-2012 20:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik ben zelf verder aan de slag gegaan en ben nu bezig met Touchdown for Android, dat is telefoon-onafhankelijk en lijkt te doen wat ik wil. Kost wel £13, maar dat is geen probleem :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:43
Jammer dat je niet voor een native google phone kan kiezen als de nieuwe LG nexus dan heb je standaard google apps en die vind ik erg bruikbaar.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
Samsung levert S-Planner, de kalender applicatie met bijbehorende widget. Even wennen maar best een aardige app en heeft mijn voorkeur boven de standaard Android kalender.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:00:
Ik ben zelf verder aan de slag gegaan en ben nu bezig met Touchdown for Android, dat is telefoon-onafhankelijk en lijkt te doen wat ik wil. Kost wel £13, maar dat is geen probleem :)
Om dit topic af te ronden: de Galaxy S3 is besteld en ik heb Touchdown for Android aangeschaft :)