Hallo Tweakers,
Heb een PC samengesteld voor mijn ouders. Ik twijfel of ik van sommige onderdelen niet beter een goedkopere versie kan kiezen, omdat het geen echte game-pc zal worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ze zullen er voornamelijk e-mails mee checken, internetten, tekstverwerken enz. Er zal af en toe een game op gespeeld worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro max. (excl. randapparatuur, software enz.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb een wensenlijst gemaakt. Zat zelf voornamelijk te twijfelen over de videokaart, of die niet goedkoper kan, omdat er toch niet zo heel veel op gegamed zal worden. Ik heb er misschien zelf toch teveel vanuit een game-oogpunt ernaar gekeken.
Zou graag willen horen wat jullie hiervan vinden.
Heb een PC samengesteld voor mijn ouders. Ik twijfel of ik van sommige onderdelen niet beter een goedkopere versie kan kiezen, omdat het geen echte game-pc zal worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ze zullen er voornamelijk e-mails mee checken, internetten, tekstverwerken enz. Er zal af en toe een game op gespeeld worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro max. (excl. randapparatuur, software enz.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb een wensenlijst gemaakt. Zat zelf voornamelijk te twijfelen over de videokaart, of die niet goedkoper kan, omdat er toch niet zo heel veel op gegamed zal worden. Ik heb er misschien zelf toch teveel vanuit een game-oogpunt ernaar gekeken.
Zou graag willen horen wat jullie hiervan vinden.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 93,- | € 93,- |
1 | ASRock FM2A75M-DGS | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5 | € 99,- | € 99,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Fractal Design Core 1000 | € 30,20 | € 30,20 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 35,74 | € 35,74 |
1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 23,26 | € 23,26 |
1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 40,90 | € 40,90 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 86,99 | € 86,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 529,94 |