Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gamelaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, mijn huidige is gewoon veel te oud, veel warmteontwikkeling en veel geluid. Mijn studie heeft verder niets met een computer te maken, en dus daar geen vereisten. Ik zoek gewoon een degelijke laptop die er strak uitziet en eigenlijk het liefst gewoon alle games met de zo hoogst mogelijke settings soepeltjes kan draaien.
Mijn budget is ongeveer €800, maar zou eventueel bij uitzondering kunnen oplopen tot €1000.
Bij eigen onderzoek zie ik al snel de gaminglaptops boven de €1000 gaan en dat heb ik er niet voor over gezien ik ook maar een arme student ben. Bij eigen onderzoek kwam ik de lenovo Y500/580 tegen en die spraken me wel aardig aan.
Afijn, ik was benieuwd of hier nog leuke suggesties vandaan kwamen over hoe of wat, gezien ik zelf niet zo heel erg overtuigt ben van mijn eigen inzicht in goede kwaliteit/prijsverhoudingen.

Bij voorbaat dank in ieder geval,

Henry

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

Dell Inspiron 17R SE.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Hij er nog even:

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y580-M772LMH

Sla je slag.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik toch voor de Y580 ga gezien ik alleen nog maar positieve reviews heb gezien. Of er moet nog iemand komen met een ijzersterk alternatief.

Verwijderd

Afhankelijk van hoe cheap of modegevoelig je bent zijn de inspiron 15R SE (~ €750 met i7) en N56 (slecht leverbaar) ook een optie.