Toon posts:

Thomson 789vn verbinden met Apple Airport Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Thomson 789vn en ik zou graag mijn draadloos netwerk uitbreiden met de Airport Express van Apple. Echter lukt dit niet.

Nu hebt ik het zelfde geprobeerd met een Apple Airport extreme routeer en daar lukt het wel mee.

Wat doe ik fout of welke info is er nog meer nodig?

Ik heb Tweak glasvezel.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
je doet niets fout. je kan alleen apple netwerken uitbreiden met een airport met alleen wifi.
Wat je wel kan doen is een utp vanuit de thomson trekken naar de airport. Vanuit daar op de airport een 2e netwerk aanmaken met hetzelfde ssid

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt. Met een andere range expender zou het wel kunnen lukken als ik het goed begrijp?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

laurens0619 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:09:
je doet niets fout. je kan alleen apple netwerken uitbreiden met een airport met alleen wifi.
Da's niet waar, maar 't ding wat je wilt uitbreiden moet wel WDS ondersteunen en dat doet de Thomson zover ik weet niet.

Kabel trekken is de beste optie, sowieso.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• laurens0619
  • Nu online
CyBeR schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 00:57:
[...]

Da's niet waar, maar 't ding wat je wilt uitbreiden moet wel WDS ondersteunen en dat doet de Thomson zover ik weet niet.

Kabel trekken is de beste optie, sowieso.
Helaas is de ene wds niet compatible met de andere wds. Heb iig nog nooit een wds wifi netwerk kunnen uitbreiden.

Beste om andere range extender te kopen of utp/powerline

Verwijderd

Topicstarter
laurens0619 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:02:
[...]

Helaas is de ene wds niet compatible met de andere wds. Heb iig nog nooit een wds wifi netwerk kunnen uitbreiden.

Beste om andere range extender te kopen of utp/powerline
Ok, een andere. Kan je een advies geven welke goed zou zijn?

• laurens0619
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:28:
[...]

Ok, een andere. Kan je een advies geven welke goed zou zijn?
Ik zou het niet weten, ik ken geen (goede) ervaringen met wifi extenden via wifi. Ik lees steeds vaker de vraag over een 2e AP om het huis dekkend te maken maar helaas is het niet zo plug and play.

Als je de airport express al hebt zou het natuurlijk ook een optie kunnen zijn om een airport extreme achter de thomson te zetten en de wifi hiervan uit te schakelen....

Pagina: 1