• K!wi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-07 01:26
Hallo,

Ik zit met het volgende:

Ik heb een SCX-3405W draadloze multifunctionele printer. Prima apparaat en blij weer een laser in huis te hebben. Echter er is een probleem. Na een aantal maanden werkt de scan functionaliteit niet meer. De fysieke knop lijkt geblokkeerd en via de scansoftware is het ook niet mogelijk omdat de scan knop grijs is geworden. Tevens knippert het WPS lampje op de printer, wat zou duiden op een slechte of geen draadloze verbinding. Maar dit is niet het geval omdat draadloos printen (vanaf verschillende apparaten) wel gewoon mogelijk is.

Software de-installeren en herinstalleren bleek de oplossing, echter weer een maand verder heb ik weer het zelfde probleem..

Nu zou je kunnen zeggen, sluit em lekker via USB aan, maar dat wil ik juist niet omdat ik via verschillende apparaten wil blijven kunnen printen zonder dat de host computer dan aan hoeft te staan en anders had ik net zo goed niet een wifi printer kunnen kopen ;).

Heeft iemand toevallig eenzelfde probleem met deze printer? of een oplossing?

[ Voor 0% gewijzigd door K!wi op 15-11-2012 15:00 . Reden: onvolledigheid ]

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Terug naar de winkel? Als je op google niet veel gevallen kunt vinden die hetzelfde probleem hebben, heb je gewoon een slecht exemplaar...

• K!wi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-07 01:26
Bartjezz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:29:
Terug naar de winkel? Als je op google niet veel gevallen kunt vinden die hetzelfde probleem hebben, heb je gewoon een slecht exemplaar...
Dat is idd ook nog een optie. Al zal ik t eerst nog eens met de nieuwste drivers gaan proberen. Thnx anyway!