Opties voor 1 of meer NIC's / Netwerkkaarten

Pagina: 1
Acties:

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Topicstarter
Ik ben nu op zoek naar kleine computers met meerdere NIC's, maar dit is erg lastig te sorteren. Ik dacht dat het wel handig zou zijn als deze feature er bij in zou zitten.

Apparaten met dual NIC's, of (zoals routers/switches) met meerdere poorten. Vooral voor moederborden en servers kan dit wel handig zijn. :)

Zou dit kunnen? (ik had de PW en de feedback topics al doorgenomen maar niets gevonden).

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wij kunnen al in de backend aangeven, maar er kan niet op gefilterd worden nee, dit is technisch nog niet mogelijk.

Als workaround heb ik in de categorieen die je noemt (moederborden, servers, daarbij leek het mij ook handig om dit bij desktops te doen) een specificatiekolom aangezet genaamd LAN, zodat je daar op kan sorteren. Ga hiervoor bijvoorbeeld naar moederborden en klik de lijst boven een van de specificatiekolommen open. Kies hierna LAN uit de lijst en sorteer hierop. Je krijgt dan eerst degenen te zien met de meeste poorten, aflopend naar steeds minder poorten.

Ja het is netter om dit via een filter te doen, maar zoals gezegd, kan dit technisch niet. Wij zouden het echter graag wel willen zien, we gaan sowieso de werking van de filters nog eens een keer op de schop nemen, dus nemen we dit gelijk mee.