Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies: In -ears voor bij het sporten

Pagina: 1
Acties:

• v1co
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2022
Hallo,

Na ruim 2 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn Sennheiser IE-8's, zijn ze helaas kapot gegaan door een draadbreuk vlak onder het oordopje... :(

Nu ben ik op zoek naar een nieuw setje. Welliswaar betaalbaar, aangezien de Sennheisers nogal prijzig waren destijds.

Mijn eisen:

- Ze moeten comfortabel zitten
- Kosten tussen de 80 en 120 ( misschien 140) euro
- Goeie geluidskwaliteit.
Maar ik moet vooral er mee kunnen sporten zonder dat ze makkelijk uit me oor vallen.

Ik zat al te kijken naar de Powerbeats van Beats by Dre, maar daar twijfel ik aan.
Iemand die mij tips kan geven?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 21:54

DjVe

Hatsaflats!

MEEC M6 zijn voor sporten perfect en geven een prima geluid. Haal daat nog wat shure foams bij en je hebt een zeer sterke combi voor nog geen €60

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Ik heb ervaring met Sennheiser en Philips, mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de eerste.

De Philips doppen vond ik zeer "gekleurd" muziek weergeven, enorme bassen en weinig detail in hoog en midden. Precieze typenummer weet ik niet meer.

Hierna ben ik dus overgestapt op Sennheiser CX400 II Precision Black, een lust voor het oor moet ik zeggen. Erg veel detail en een goede prijs (slechts 30 euro, was een goede deal). Ik vond de afwerking van deze dopjes wel iets minder. In de eerste maand viel het vastzet-klipje tijdens het sporten al uit. Overigens bleven de dopjes wel prima in mijn oor. Kreeg er iets van 5 verschillende maten bij.

Ik zou dus weer voor Seinnheiser gaan, maar wellicht toch een duurdere klasse waarbij je wat meer kwaliteit in afwerking krijgt.