Oke, ik zal er geen doekjes om winden ik ben een leek op pc gebied.. (shit happens)
Maar erg ik ben erg van het gamen, en zoals de bovenstaande zin al laat blijken, ben ik mijn laptop (die ik ooit in een opwelling heb gekocht om te gamen maar die dat natuurlijk niet kan) zat.
Volgende stap word dus.. Een heuse game pc!
Nu heb ik het volgende samengesteld via de website van tweakers (gebaseerd op de best buy van september 2012) Of ja.. Gewoon overgenomen heet dat..
Ik wil het volgende systeem dus bestellen bij Alternate:
GIGABYTE GV-R795WF3-3GD
Intel® Core™ i5-3570K
XFX PRO550W Core Edition
Corsair Carbide 300R
LG GH24NS70
ASRock Z75 Pro3
Seagate ST1000DM003
Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
Dit alles wil ik gaan laten draaien op Microsoft Windows 8 64-Bit
Voor een prijs van: €929,-
Mijn gemiddelde laptop/pc verbruik is ongeveer 3 jaar ( dit wil ik natuurlijk met de bovenstaande aankoop aanzienlijk proberen op te schroeven)
En ik wil natuurlijk de nieuwste games kunnen spelen zonder al te veel hoeven in te leveren..
Mijn vorige game device was een laptop DT-85 van packard bell.. dus...
Mijn vragen zijn dus:
1. Kan ik met deze pc de nieuwste games spelen
2. Hoe zijn de ervaringen met het bestellen bij Alternate
3. Komt de confugiratie overeen met het de Best buy van tweakers Mainstream systeem (september 2012)
4. Krijg ik mijn pc gewoon kantje klaar aangeleverd? of moet ik zelf nog gaan schroeven en vloeken?
Ik hoop dat iemand mijn overpeinzingen des levens kan beantwoorden!
En daar dank ik natuurlijk alvast hartelijk voor!
Maar erg ik ben erg van het gamen, en zoals de bovenstaande zin al laat blijken, ben ik mijn laptop (die ik ooit in een opwelling heb gekocht om te gamen maar die dat natuurlijk niet kan) zat.
Volgende stap word dus.. Een heuse game pc!
Nu heb ik het volgende samengesteld via de website van tweakers (gebaseerd op de best buy van september 2012) Of ja.. Gewoon overgenomen heet dat..
Ik wil het volgende systeem dus bestellen bij Alternate:
GIGABYTE GV-R795WF3-3GD
Intel® Core™ i5-3570K
XFX PRO550W Core Edition
Corsair Carbide 300R
LG GH24NS70
ASRock Z75 Pro3
Seagate ST1000DM003
Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
Dit alles wil ik gaan laten draaien op Microsoft Windows 8 64-Bit
Voor een prijs van: €929,-
Mijn gemiddelde laptop/pc verbruik is ongeveer 3 jaar ( dit wil ik natuurlijk met de bovenstaande aankoop aanzienlijk proberen op te schroeven)
En ik wil natuurlijk de nieuwste games kunnen spelen zonder al te veel hoeven in te leveren..
Mijn vorige game device was een laptop DT-85 van packard bell.. dus...
Mijn vragen zijn dus:
1. Kan ik met deze pc de nieuwste games spelen
2. Hoe zijn de ervaringen met het bestellen bij Alternate
3. Komt de confugiratie overeen met het de Best buy van tweakers Mainstream systeem (september 2012)
4. Krijg ik mijn pc gewoon kantje klaar aangeleverd? of moet ik zelf nog gaan schroeven en vloeken?
Ik hoop dat iemand mijn overpeinzingen des levens kan beantwoorden!
En daar dank ik natuurlijk alvast hartelijk voor!