[bug] Nieuwste video ontbreekt op videopagina

Pagina: 1
Acties:

• TimmiX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 12:27
Volgens mij ontbreekt de nieuwste video op de videopagina. Deze staat wel op de frontpage en de videoarchiefpagina, maar niet in het overzicht.

http://tweakers.net/video/
Hier staat de nieuwste (in dit geval de GTA V video) niet bij. Hier staat "Nintendo legt Network' als eerste.

http://tweakers.net/video/zoeken/
Hier staat de video van GTA als eerste, nieuwste video. De video van Nintendo als tweede.

Kan het zijn dat de nieuwste niet wordt getoond? HIj staat in dit geval ook niet in het lijstje met populaire video's.

Browser; Firefox 17.0

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet worden bepaalde typen video's (zoals gametrailers) daar niet getoond, maar we zijn er intern mee bezig om dat nog enigszins aan te passen. Een trailer zoals die van GTA met meer dan 13.000 views zou imo wel minstens bij de populaire video's horen :)

Intentionally left blank

• TimmiX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 12:27
Oké duidelijk, ik dacht dat het misschien een bug was dat de nieuwste gewoon niet werd getoond, geen rekening gehouden met de mogelijkheid dat er bepaalde video's uit worden gefilterd.

In aanvulling daarop. Werken jullie ook aan een filter/optie mogelijkheid om te kiezen welk soort video's moeten worden getoond, net als de nieuwscategoriën op de homepagina? Dan kunnen mensen zelf bijvoorbeeld de trailers eruit filteren als ze deze niet willen zien. De huidige manier waarbij trailers standaard niet worden getoond in het overzicht maar wel in het archief lijkt mij niet echt de juiste manier..

Maar je schreef al dat jullie er nog mee bezig zijn om het te verbeteren, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
In de broadcastplayer (zo noemen we dat grote zwarte ding :+) en bij het blokje Populaire Video's komen enkel video's voor die wij zelf hebben gepubliceerd. Dit doen we omdat we dergelijke video's nog wat extra in de spotlights willen zetten. Mocht dat uiteindelijk niet lekker uitpakken, dan kunnen we het altijd aan de hand van feedback aanpassen :)

We werken momenteel niet aan een functie voor het filteren. Trailers worden echter wel gewoon getoond bij Overige video's als het goed is. Als dat niet het geval is, dan hebben we een bug...